Lady Gaga - Alejandro

vineri, 13 noiembrie 2009



Am o obsesie. Nu imi aduc aminte sa mi se declanseze vreodata o obsesie in asemenea hal. Dar dupa ce am vazut videoclipul de la "Bad Romance" m-am indragostit de Lady Gaga. Dar rau, rau de tot, cu crengi! Am trecut instantaneu de la "ce draq mai canta si asta?" la "abia astept sa mi se aprinda laptopul ca sa dau drumu' la melodie". Imi canta in somn [adevarul e ca am avut cosmaruri in ultimele nopti, sa aibe vreo legatura?], imi canta in minte cand sunt treaz, cand invat, cand mananc, cand sunt pe wc. E incredibiiiiil!!!

Si dupa "Bad Romance", aud "Alejandro". Mi se pare o combinatie intre europopul Ace of Base si basul 2009. Plus ca in melodia asta nici nu se mai chinuie asa mult sa isi strice vocea. :X:X:X:X:X:X:X

[peste cateva ore merg la premiera filmului "2012". Sper sa imi iasa din cap pana atunci ca sa ma pot concentra la efectele geniale din film]

4 reactii:

Tara spunea...

hehe, scumpule
o sa le ascult. imi place d ea, e f sigura pe ea

kisses n hugs, punct

Andreea spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=6KG-VUpdHQ8&feature=popular ->merita vazut. e ceva nemaipomenit femeia asta!!!

Tara spunea...

mai.. imi plac melodiile mult :D :))
>:D<

Tara spunea...

am ajuns pe la un video mai.. concludent.. stiu k tu zici k msn-ii nu sunt oameni rai, sunt doar implicati in..
nici nu stiu ce teorii exista. ce inventii, vreau sa zic.
dar se gasesc materiale pe net despre ei. cu dedesubturi.

am vazut adineauri asta: http://www.youtube.com/watch?v=aLF9UZoq1Pc

:-<

toateBlogurile.ro