Lady Gaga - Bad Romance [video]

miercuri, 11 noiembrie 2009



Deci, si da, imi permit sa incep cu "deci" pentru ca ce urmeaza sa scriu e o continuare la video'ul de mai sus, am o noua obsesie. Nu sunt fan Lady Gaga, nu mi se par extraordinare melodiile ei. Dar videoclipul asta m-a dat pe spate. E arta video pura. Cadrele, culorile, formele luminile, amestecate intr-un fel care sa deranjeze si sa placa, sa surprinda si sa plictiseasca, sa te faca sa vrei sa te uiti, imping limitele videoclipurilor muzicale. E ceva nou. E un videoclip ciudat pentru o melodie mainstream. E, intr-adevar, pur Lady Gaga.

Imi place ideea de a exploata estetica uratului intr-un mod cat mai plasticat cu putinta. Sicriele de plastic, costumele din latex cu gesturile fragmentate, un urat demn de Vogue (costumul auriu sclipicios hidos, numai bun de o reclama la un parfum intr-o revista glossy) compinate cu primplanuri lente, ochii in lacrimi si imaginea halucinanta de la final, ingredientele perfecte pentru unul dintre cele mai bune videoclipuri pe care le-am vazut vreodata.

[Si da... si melodia e ok]

4 reactii:

Kuolema spunea...

deci te urasca..tineti parerile pt tine k azi dimineata am plecat la faculta cantand piesa asta!..m-a prins si pe mine :P adevarul e ca e faina atat piesa cat si clipul..apropo ce zice in franceza ca mama e la engleza-spaniola :P

Andreea spunea...

Sunt obsedataaaaa de melodia asta!!!

Paula spunea...

Super melodi
a o ador

Sergiu spunea...

This is a private video. If you have been sent this video, please make sure you accept the sender's friend request.

... Asta imi apare daca incerc sa vizionez materialul video. :)

toateBlogurile.ro