Pisica doarme din nou

luni, 20 octombrie 2008

Continuare de laPisica doarme si de laPisica inca doarme


Buburuza se uita la mine cum dorm. e tampita! cum sa isi faca cuib in firele de electricitate? Bob ma priveste de sus si isi intinde spinii. Ecouri din plescaitul buzelor de broasca se lovesc de usa. soparlele le prind si le mananca. uneori e frig in camera. Licuricii din gura bunicii nu mai sunt aici ca sa incalzeasca camera.

Acum robotul de tinichea este cel care e sef in camera. Are desenat pe frunte semnul unei cunoscute marci de bautura carbogazoasa. reptilele abia si-au depus ouale sub birou. va mai trece ceva timp pana cand ma voi trezi inconjurat de serpi. Nici urechile de elefant nu mai sunt aici. O clona de-a lor a murit in aceasta dimineata. cadavrul ei e in dulap si probabil la noapte omul de dupa sifonier o va ingropa sub pat.

nu voi lasa castraveti sa creasca pe lustra. e prea mult! voi pune piciorul in prag. sper sa nu fuga pragul cand imi voi baga piciorul in el. poate se sperie si fuge. mai bine chem politia. ii va turna gheata in cap castravetelui si din nou va rezolva un caz. politia va mai primi o medalie. politia va fi din nou erou! da,asta e metoda cea mai buna.

Molia zboara pe la fereastra. nu o las sa intre pentru ca din nou va declansa alarma. m-am saturat de ea, nu stie decat sa tipe si sa imi manance serpii.

Pisica imi reproseaza ca am devenit egoist. De cand nu mai suntem cu bunica sa dea cu piciorul in pisica, felina asta si-a luat lumea in cap. Dar e bine ca doarme majoritatea timpului. Si acum doarme. Si ma bucur ca reuseste sa doarma chiar si fara licurici sau fara caldura de copil proaspat ingropat. Boala a ales si ea sa ramana cu mine. Speram eu sa nu ma paraseasca niciodata dar nu imi inchipuiam ca imi va fi asa fidela.

Viata e la fel de roz ca o rosie. de asta sunt asa de fericit....

1 reactii:

Anonim spunea...

imaginatie, nu gluma. molia mananca serpii?! bv.

toateBlogurile.ro