Pisica inca doarme

duminică, 17 august 2008



Pisica inca doarme. Eu nu mai sunt in camera dar licuricii din gura buncii se plimba printre degetele mele de la picioare. si bunica doarme inca. dar e cald. si si-a lepadat straturile groase de piele de pe ea. Acum isi odihneaste carnea. Eu ma plimb pe afara. e asa intuneric incat imi vine sa imi dau cu un ciocan in mana sa vad daca ma doare. Credeam ca urechile de elefant au ramas in camera dar acum le vad cum alearga dupa licuricii de pe la picioarele mele. Buncii cred ca ii e frig in gura fara licurici. ar trebui sa ii aprind focul de sub limba. Dar e noapte. de unde gasesc acuma un copil proaspat ingropat sa incep focul?

Pisica are blana creata. A fost la coafor de dimineata. Acum e obosita si doarme foarte adanc. eu nu sunt in camera dar mi-am lasat un ochi pe noptiera sa vad daca ma striga bunica. Molia inca da din aripi. Incep sa cred ca e nebuna. Noaptea trecuta a mancat un sarpe. a fost asa de amuzant. sarpele incerca sa o manance pe bunica dar s-a speriat de coada soparlei pe care a nascut-o pisica data trecuta cand dormea. Oricum soparla aceea e ciudata. are ochii facuti din banane. E prietena cu omul care traieste dupa sifonier. Si eu ma inteleg bine cu el dar nu imi place cand ma zgarie cu oasele cailor ingropati sub canapea. i-am spus bunicii sa nu ii mai ingroape acolo pentru ca vor creste flori pe lustra dar niciodata nu ma asculta.

Ma bucur ca a incetat sa mai imi curga sange de la orizont. In curand se va face dimineata si pisica si bunica se vor muta din nou in acelasi corp.

E mult mai bine cand sunt in acelasi corp. moliei ii e frica de Pisica-bunica si fuge. atunci pot si eu sa dorm. Tot ce sper e sa nu treaca postasul ca iar se va speria cand va vedea ca bunica a fost de acord sa o lase pe pisica cu 4 picioare.

Sper sa pot sa dorm! e dimineata!

toateBlogurile.ro