Pisica doarme

sâmbătă, 9 august 2008

Pisica doarme. E o lume incetosata afara. E frig si licuricii se plimba prin gura deshisa a bunicii. nici nu am stiut ca e in camera pana cand sforaiturile ei nu au declansat alarma. tabloul se uita la mine si imi spune sa dorm. e noapte. ciupercile imi cresc printre pleoape si lamaii isi infig radacinile mai adanc in dintii mei.
prin camera, pe langa pisica care doarme pe un ac de seringa, se plimba doua urechi de elefant. e morbida scena. un liliac se cearta cu trecutul si il ia la bataie.
politia vine si le toarna smoala in cap. inca un caz rezolvat.Vor primi o medlie pentru asta. sunt niste eroi.

pe scara blocului se aude coborand speranta. se duce sa se prostitueze. sotul ei, electricitatea, o bate daca nu aduce bani in casa. el e alcoolic. uneori, cand se cearta foarte tare, o trezesc pe bunica din somn. ea isi face cruce si spune mereu: "cand eram eu batrana nu era lumea asa normala!". e verdictul ei. caci doar ea e judecatorul suprem desi mai incearca din cand in cand biblioteca sa ii cada in cap.

pastilele arunca flacari pentru ca le e sete de sange. ar vrea sa fiu si eu sanatos ca sa trebuiasca sa le iau. dar eu nu sunt, sunt bolnav. sunt bucuros ca desi nu mai am nimic, boala nu m-a parasit. e verde peretele de la capul patului meu. arata ca o mare poluata in care cresc prea multe alge.

As vrea sa pot stinge molia. atunci cand da din aripi suna sirena si ma trezeste. licuricii din gura bunicii nu fac zgomot. ei tipa in liniste. noroc ca pisica doarme ca altfel ar fi trebuit sa prinda soarecii care imi ies de sub unghii. sunt un norocos!

toateBlogurile.ro