De ce suntem obsedaţi de Mihaela Rădulescu?

sâmbătă, 14 martie 2009

Initial am vrut sa pun intrebarea din titlu la persoana a II-a. Adica de ce sunteti voi obsedati ca eu nu sunt. si mi-am dat seama ca am citit cam tot ce a aparut despre scandalurile care o implica. Bine, nu in ziare de gen CanCan sau Libertatea ci in Evz sau altele mai de Doamne'ajuta. Indiferent de ziar, am citit. Dupa ce citeam despre politicile lui Obama aruncam un ochi si peste articolele despre ea. Si acum ma intreb : DE CE?

Nu sunt singurul care se intreaba. EVZ.ro propune o dezbatere pe subiectul asta. Si cititnd ce scrie acolo aflu ca "dacă e să cauţi Mihaela Rădulescu pe Google, motorul de căutare îţi va întoarce 2.680.000 de rezultate. În schimb, dacă te interesează, să zicem, Mircea Eliade, vei avea sub 900.000 de articole." (era sa pun reference aici... am scris prea multe eseuri..) E trist. E chiar trist.

Ce raspuns da EVZ.ro pentru intrebarea dilema obsesiei noastre (as putea spune noua obsesie nationala, cred ca Elodia incepe sa fie geloasa) : Este vedeta cu cele mai multe apariţii pe coperţile revistelor, a sărit cu paraşuta, a făcut cascadorii, a realizat primul interviu subacvatic din istoria televiziunii româneşti. Şi multe altele. I'auzi. A facut primul interviu subacvatic. Mama ce realizare. Pai cum?! si astia de la Nobel nu au premiat-o pentru asta? Pai Martti Ahtisaari de ce a luat premiul nobel cand nu are decat 1,340,000 search resulturi pe google. Eu ma intreb... la interviul ala subacvatic, a folosit intrebari din celebra ei carte care se afla in topul vanzarilor din ultimii ani?

Poate ca suntem obsedati de Mihaela Radulescu pentru ca este o demodata. Cum? Nu stiati? A renuntat sa scrie mailuri si sa trimita SMS'uri ca omul normal. Acum trimite scrisori, catre toate ziarele. Ii e dor de perioada comunicatiilor epistolare.

Si totusi: De ce suntem obsedati de ea? Poate pentru ca se incapataneaza sa ne arunce informatii din viata ei personala. Acum cateva zile se victimiza ca presa nu o mai lasa sa isi traiasca povestea de dragoste si ca o judeca mereu iar aoi vine si trimite scrisori sa ne mai dea detalii despre viata ei. Eu cred ca ar trebui sa schimbam intrebarea. Nu de ce suntem noi obsedati de Mihaela. Ci de ce e Mihaela obsedata de atentia noastra.

P.S.: mesajele au inceput sa apara pe EVZ. toti refuza sa spuna ca sunt interesati de subiect, si totusim comenteaza pe el. Acuza presa ca le-o baga pe Mihaela pe gat dar emisiunile ei au un rating cat casa si paginile de net au vizitatori cu gramada...

toateBlogurile.ro