Jurnal: inceput de februarie

duminică, 8 februarie 2009

In sfarsit relaxat! Am dormit pana la ora 2p.m. si inca stau in pat (e aproape 5). Am mancat pizza aproximativ buna si am baut vin (minune...m gasit un vin care NU imi place) Ma uit pe geam si vad cum ninge cu fulgi mari. Nu stiu cum am reuist dar de o saptmana imi merge wireless'ul asa k acum stau in pat cu laptopul in brate si ma uit la filme. dar sa le luam pe rand.

Sa incepem sa povestim de miercuri. ziua dinaintea deadline'ului. eseu de 2000 de cuvinte pe intrebarea: Este suveranitatea statala o notiune depasita in lumea globalizata de astazi? raspunsul meu a fost ca nu. Nu a fost cel mai bun eseu al meu dar avand in vedere cat de putine materiale am avut la dispozitie cred ca m-a descurcat destul de bine. Joi, ma duc sa il predau. Trebuie specifica ca ninsese noaptea si se pusese un strat de vreo 3 cm de zapada. Ce sa vezi! Panica! Oamenii asta nu stiu sa se descurce cu ninsoarea! Cursurile anulate si prelungirea termenului limita pentru eseu. Receptia de la cazare inchisa. trenuri si avioane anulate. din causa a 2 cm de zapada. in fine...

Vineri. hai ca deja e enervanta situatia. si azi sunt cursurile anulate din cauza zapezii de ieri. trebie sa specific ca s-a topit aproape toata? Nu-i nimic. ma intalnesc cu unul dintre profesorii cu care trebuia sa am un seminar si ne punem la vorba...mai mult de o ora. Cred ca a fost ea mai tare discutie care am avut-o vineri.

Tot vineri ma duc la magazin si incep sa vorbesc cu una dintre vanzatoare. la un moment dat imi dau seama! i am starting to have a british accent. accent britanic? eu??? nuuuuuuuu! (trebuie sa fac o paranteza si sa specific ca afara ninge din ce in ce mai tare) Si de parca nu era de ajuns ca incep sa am accent mi se mai si intercaleaza engleza cu romana in cap. exemplu. cautam pe youtube melodia tinei "pleaca". si tastam "leave" si nu intelegeam de ce nu gasesc niciun rezultat. batut in cap!

AAAA! am vazut "slumdog millionaire" si "the strange case of benjamin button". "The strange case..." cred ca e unul dintre cele mai bune filme pe care le-m vazut vreodata! da, are aproape 3 ore dar nu apuci sa te plictisesti!

Mai am ceva de raportat? nu cred. ltimele zile s-au rezumat la predat eseuri, zapada, filme si somn. aa...si la o melodie care imi revine obsedant in minte:

3 reactii:

Anonim spunea...

te urasc...vreau si eu zapada :(

Anonim spunea...

pu pu pu pu-team sa jur ca nu-mi place melodia :))
in rest.. scrie si tu mai des-s-s :D:D

Anonim spunea...

In fact, it's "the curious case of benjamin button". :)
Si ambele filme sunt geniale.AI gusturi!
Iar legat de plictiseala la film, ai totala dreptate!

toateBlogurile.ro