Jurnal: aproape de sfarsit de februarie

marți, 24 februarie 2009

Sunt la biblioteca inconjurat de carti despre metode de cercetare in politica, psihologie si stiinte sociale. Mai am si un Financial Times (de ieri) pe masa si imi e cam foame. Mi-e lene sa ma duc acasa ca stiu ca nu am net. Nu, nu am nici acuma net!!!!

Noroc cu wirelessul care ma mai salveaza de ideea numararii punctelor de pe pereti ca metoda a combaterii plictiselii. Dar sa nu credeti ca vina companiei care furnizeaza internetul ca nu am..internet. Nu... nu e vina lor(si aici nu incerc sa fiu ironic). ei saracii au venit sa imi repare plug-inul din perete, dar nu asta era defect. apoi au venit sa repare reteaua. dar sa vezi surpriza! NIMENI nu are cheia de la camera in acre este panoul de control. pe bune! ABSOLUT NIMENI, niciun departament de la cazare, securitate, sau IT, nimeni nu are cheia de la camera respectiva. De ce? pentru ca anul trecut a fost sparta usa, schimbata incuietoare si apoi cineva a uitat sa dea cheia noua la Halls officerul care ar fi trebuit sa o multiplice si sa o dea mai departe. Dar totul e in curs de rezolvare pentru ca, atunci cand am plecat din camera sa vin spre biblioteca, m-am intalnit in lift cu unul dintre tipii de la cazari care sparsase usa si schimbase incuietoarea. si de data asta a lasat cheia la receptie. deci maine ar trebui sa am net la capacitate maxima!!!!

Bun lucru, avand in vedere ca trebuie sa ma apuc sa scriu 2500 de cuvinte despre cum fac eu cercetaile pentru un eseu. Adica trebuie sa ma pun sa scriu un eseu despre cum fac eseuri , care este motivatia, metodologia, care sunt riscurile etice si, pentru a exemplifica, trebuie sa fac si un review pe literatura de specialitate pe un subiect ales de mine. superb nu?

Si tot maine cred (sper?) ca voi primi nota de la eseul pt Zgripti... Nu stiu ce a fost in capul meu sa aleg ca tema de eseu problemele care impiedica o stare de pace in Orientul Mijlociu. Chiar nu stiu ce a fost in capul meu atunci. Daaaar...asta a fost acum doua luni. Da, de atunci astept nota. si, se pare, ca maine o voi primi... nasol moment.

Ce ar mai fi de zis? AAA... peste mai putin de o luna vin acasaaaa:D:D:D. DAr pana atunci mai am de facut doua eseuri si un examen.deci momentan nu prea ma pot gandi la plecat acasa.

Pentru ca am nceput in articolul trecut sa va zic de filme, hai sa va mai recomand unu'. ieri am vazut "The Boy in the Striped Pyjamas". super tare!!! daca aveti timp trebuie sa vedeti si "The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford" dar aici trebuie sa aveti rabdare, e luuung. Cam 3 ore... :D

Hmmm...ma duc sa mananc. sper sa am mancare buna azi:D. ne auzim mai incolo. ba'bye:P

toateBlogurile.ro