Victima (II)

sâmbătă, 1 noiembrie 2008

Nu am dormit toata noaptea. de fapt nici nu m-am miscat. Am stat si am privit in ochi cadavrul din fata mea, de la picioarele mele. Sangele lui s-a uscat pe mine si ma strange, ma arde. Ma uit in ochii lui lipsiti de viata si incerc sa inteleg ce vrea sa imi zica. Ma misc. imi sprijit capul in palma si ma uit mai bine in ochii lui. Imi fixez capul in pozitie oblica. asa vad mai bine. Il forez adanc cu privirea. Patrund prin retina lui mizera drept in ultimele lui ganduri. Mizere. Clipe de teroare ale unui pretins barbat adevarat. Teroare. Frica...

Toate acestea ma cuprind si pe mine. o umbra de regret incearca sa puna stapanire pe mine. Dar nu are cum. Nu regret ceea ce am facut. M-am simtit viu. Am simtit. Am fost zeu pentru o clipa. Am luat o viata care nu era a mea de luat. Am facut pacatul suprem. am renuntat la absolut orice limite. acum sunt cu adevarat liber.
Ma ridic de pe fotoliu si ma indrept spre dus. imi mai aprind o tigara. Dau drumul la apa si ma uit cum curge in timp ce imi savurez tigara. ma incearca din nou acea pace pe care o simtisem aseara doar pentru o clipa. Doar ca acum e mai intensa. Arunc tigara in chiuveta si intru sub dus. ma spal de sange. se duce greu. Acum nu mai e sangele meu cel care se amesteca cu apa si curge pe gaura spre canalizare. Acest sange se poate pierde, nu e important.

Nu stau mult de aceasta data. Ies din dus si ma sterg cu un prosop . Nu ma imbrac inca fiindca stiu ca urmeaza sa ma murdaresc din nou. Ma duc langa cadavru si il privesc atent. ranile provocate de mine nu sunt foarte adanci dar sunt mule. Foarte multe. Le numar. una, doua, trei, patru, cinci, ...,zece,...douazeci,...,cincizeci,...o suta cinci. cred. poate sunt mai multe dar nu imi dau seama sa fi sarit peste vreuna.

Apuc cadavrul de picioare si il dezbrac. E foarte greu caci hainele sunt lipite de el din cauza sangelui. reusesc pana la urma. Gasesc si un buletin. Georgescu Alexandru de 23 de ani.Arata mai bine mort decat in poza de la buletin ! Arunc actele lui si hainele in soba. le dau foc. Bani nu avea ca i-as fi luat. Nu ca as avea nevoie dar mi-ar fi facut placere sa ii cheltui. Ma intreb pentru o secunda ce o sa creada vecinii cand o sa vada ca iese fum pe hornul meu in luna septembrie. Nu imi pasa. Examinez mai bine cadavrul acum, gol. suntem amandoi goi si murdari de sange. Da, m-a murdarit din nou.Ce sa fac eu acum cu el ? Iau un sac mare si il bag in el. ce bine ca nu am aruncat sacii vechi pe care i-am gasit in pod. nu credeam sa imi foloseasca la ceva dar sunt mult mai rezistenti decat cei noi. Ridic sacul. e greu. reusesc sa il duc pana in curtea din spate si sa il arunc in portbagajul masinii. Ma indrept spre casa. deodata imi dau seama ca sunt privit. de pe acoperisul casei de langa ma priveste o fata. e noua mea vecina. s-a mutat acum, o luna langa mine. Sta pe acoperis si se bucura de ultimele raze de soare ale verii. nu cred ca a m-a vazut cand am carat sacul. abia acum a urcat pe acoperis. Cred. Dar acum ma priveste. Poate si pentru ca sunt dezbracat si murdar de sange si pamant. Ce sa fac. ?

fac abstractie de ea, ma intorc si ma indret spre dusul meu din curte. Am un dus in curtea interioara. pana acum nu exista riscul sa fiu vazut de cineva. batrana care locuia inainte langa mine nu se urca niciodata pe acoperis si numai astfel putea sa ma vada.

ajung la dus. dau drumul la apa si incep sa ma spal. Apa curge pe mine. Stropii ma lovesc ca niste sageti. privirea fetei ma arde. s-a instalat pe acoperis si ma priveste atent. nu pare sa fie jenata de mine si de goliciunea mea. Eu ma curat de toata mizeria. termin repede dusul. opresc apa. nu am prosop sa ma sterg. Am nevoie de o tigara. Imi aduc aminte ca mai am un pachet in masina. Ma duc la masina, deschid portiera si imi iau pachetul de tigari.imi aprind una si inspir tot fumul. Ma uit atent la vecina de pe acoperis. fumeaza si ea si se uita atent la mine, schitand un zambet. merg spre intrarea in casa, dar cand trec prin dreptul ei ma opresc si o privesc. si ea ma priveste. O salut si ea imi raspunde la salut. Intru in casa si ma imbrac. ma cuprinde o teama. daca a vazut ce am carat ? Ma apuc si curat camera de sange. Nu dureaza mult.

Ma pun pe pat si dorm. Somnul imi e adanc si linistit. Sunt obosit...

(Va urma...)

1 reactii:

Anonim spunea...

frumos blog :)

toateBlogurile.ro