Victima (I)

vineri, 31 octombrie 2008

Ma plimb singur pe strazile inguste si intunecate ale orasului. E noapte cu luna plina si timpul e perfect pentru o plimbare. E putin racoare. Ma plimb. nu vin de nicaieri si nu ma duc niciunde.Sunt intr-o stare de melancolie feerica tipica pentru zilele mele mediocre. imi simt corpul greu ca un munte si usor ca o pana in acelasi timp. Nu e nimeni pe strada. Si e mai bine asa. nu am cheful necesar sa ma intalnesc cu vreo persoana cunoscuta, sa o salut si , eventual, sa port un scurt schimb de politeturi cu ea. e mai simplu sa merg si atat. Fara sa imi fac probleme de cine dau sau cine ma vede.Cred ca asta e motivul pentru care o iau pe starzile cele mai prost luminate si cele mai parasite. orice om normal le-ar evita la o ora asa tarzie din noapte dar eu nu. In fond, nu pot avea pretentia sa fiu un om normal...

Imi aprind o tigara. Lumina produsa de bricheta imi zgarie ochii.Fumul patrunde adanc in mine, mai intai in gura, laringe si pana in plamani. Apoi imi intra in sange si invadeaza fiecare celula a corpului meu, ucigandu-ma putin cate putin. Ce bine e ! arunc afara din mine aerul poluat si apoi mai trag un fum cat de puternic pot. Apoi inca unul si inca unul pana cand tigara se face din ce in ce mai mica si fumul pe care il trag din ce in ce mai fierbinte.Scrumul cade tot pe mine dar nu ma deranjeaza. Dupa ce termin tigara o arunc pe marginea strazii si ma uit atent la luna si la stele.Ma cuprinde o liniste absoluta. Poate si de la tigara.

Linistea e intrerupta de niste voci din intuneric.Sunt trei persoane. Se intreaba unul pe altul cine sunt. Unul din ei ma cunoaste. Nu trece mult si striga ceva dupa mine. In niciun caz ceva de bine. Nu ii bag in seama.Mai striga ceva . incearca sa ma jigneasca. Poate pentru ca e singura lor sansa sa se simta superiori. instinctul animalic de grup ii indeamna. ii las in pace. E greu sa mai imi spui ceva care sa ma jigneasca. mai am si acum cicatrici sangerande cauzate de propozitii sau chiar cuvinte. Dar vorbele din trecut au fost ca un vaccin. Doare pe moment dar te scutesc de o boala mai tarziu. Continui sa merg linistit.

Ma plimb asa pret de cateva ceasuri iar apoi simt necrutatorul somn cum isi cere drepturile. imi simt pleoapele mai grele si corpul incepe sa scartaie ca si cum ar fi ruginit. Fac o schimbare de directie si imi indrept trupul spre casa. Nu imi ia mult sa ajung. Scot cheile din buzunar si, bineinteles ca imi cad din mana inainte de a le baga in poarta de la casa. Ma aplec sa le iau si imi simt oasele ca si cum ar fi ruginite. Deschid poarta, apoi usa de la casa si intru inauntru.

De indata ce intru in casa somnul imi dispare si semnele de oboseala inceteaza sa isi mai faca simtita prezenta. Tipic.Imi aprind o tigara si doua lumanari. Nu am nevoie de multa lumina.Trag din tigara lent. Dureaza o infinitate,parca, pana se termina. o sting apoi in scrumiera in forma de floarea soarelui.Ma uit putin pe geam. Nu trece nimeni pe strada. Toti dorm la ora asta... Incep sa ma dezbrac.Imi dau incet jos toate hainele pana raman gol. Mi-as da jos si pielea de pe mine daca as putea dar nu am cum. Ma asez in fotoliul de piele. e rece.Nu stau mult. Ma ridic, ma duc in bucatarie si imi iau lama. Ma duc apoi in baie si dau drumul la dus. Intru sub dus si simt stropii fierbinti cum se lovesc de corpul meu. Nori de abur incep sa se ridice si sa inunde baia. Las apa cat pot de calda. Iau sapunul si incep sa curat orice urma de murdarie de pe mine. Ma curat. Stau sub dus zeci de minute. imi place la nebunie sa simt apa cum curge pe mine, cum curge si ma curata, cum, odata cu ea, curge si o parte din mine. Inainte sa ies din dus mai am ceva de facut. Iau lama pe care am adus-o din bucatarie si caut un loc unde sa o folosesc. Ma hotarasc asupra partii musculoase de sub degetul mare din palma stanga. O ating usor de piele.E rece. Apoi strapung piele cat pot de adanc si fac o incizie de aproximativ cinci centimetri. Aceasta bucata de otel a despartit ceea ce Dumnezeu unise. Las sangele sa curga. Nu stiu de ce fac asta. Poate incerc astfel sa ma autopedepsesc sau incerc sa fac un loc pe unde sa las partea demonica, care face parte din orice om, sa iasa din mine, sau poate doar vreau sa imi provoc durere pentru a-mi demnstra ca simt deci, implicit, traiesc.

Sangele se amesteca cu apa si incepe sa curga pe scurgere. Opresc dusul si incep sa sug sangele din taietura. E pacat sa las o parte din mine sa se iroseasca.

Ies apoi din dus fara sa ma sterg. Ma duc in camera picurand peste tot si ma asez pe fotoliul de pile. e si mai rece acum. Imi mai aprin o tigare. De data aceasta o fumez foarte repede. Nu stiu... Ceva nu mai e bine. De obicei dupa ritualul dusului ma simt mult mai bine. Sangele varsat ma facea sa ma simt mai bine. dar parca si-a pierdut din efect. Continui sa ma simt plictisit, fara simturi, mort. Iau un halat pe mine si ies in curte.sting tigara de manerul usii si o arunc peste gard.

Cerul e perfect. lumina stelelor formeaza in mintea mea mii si mii de figuri. nu ma gandesc la nimic. Corpul, mintea si sufletul imi sunt goale. e liniste si e perfect. Traiesc una din rarele clipe de liniste din viata mea. insa ceva imi intrerupe clipa. se aude ceva... Sunt niste pasi. Cineva merge pe strada. Ma enervez. Cineva mi-a stricat clipa de liniste si de fericire. Cineva este vinovat de smulgerea mea brutala din Universul absolut in care ma contopisem si de aruncarea mea inapoi in lumea mizera . Ies pe strada si ma uit. Vad pe cineva care se apropie de poarte mea. Imi pierd absolut orice idee si ma las condus de un instinct animalic. O stare de euforie ma cuprinde. sangele incepe sa curga mai repede, inima sa imi bata in piept, simturile sa mi se ascuta. Voci incep sa se interpuna in capul meu astfel incat nu mai inteleg nimic. Imi dau seama ce urmeaza sa fac. Totusi imi refuz orice franare a impulsului. imi incui intr-o camaruta izolata a mintii mele orice contrul si arunc cheiele in abisul gandurilor. Fac cativa pasi in spate si iau de pe un gard foarfeca de otel cu care imi ingrijesc gradina. Cand necunoscutul trece pe langa poarta mea il trag in curte si ii infig foarfeca in piept. Il privesc o clipa in ochii sa vad viata cum il paraseste si teroarea care il cuprinde in acel moment. E unul dintre cei trei cu care ma intalnisem mai devreme pe strada intunecata.Soarta ? Il arunc pe jos si il privesc cum se zvarcoleste ca un vierme. Nu intelege ce se intampla. Cred ca ia disparut sentimentul de superioritate... fata mea nu schiteaza nimic. Sunt serios si fara expresie. Il iau de jos si il arunc in casa. Incui usa.Lumina lumanarilor se reflecta in sangele lui. Se ridica si incearca sa fuga. Se ciocneste de fotoliul meu de piele si sangereaza pe el. inebunesc cand vad ca imi murdareste fotoliul. Ridic foarfeca si il mai strapung odata. in umar de aceasta data. Incepe sa planga si bolborosesteceva. Ma roaga sa nu il omor. Ma uit la el cum plange si cum ingenuncheaza in fata mea. Ce spectacol jalnic.Nu are nici Demnitatea de a-si accepta soarta. Pune mana pe halatul meu si il murdareste de sange. Dau repede jos halatul si raman gol. Mi-a murdarit si halatul. Nu are rost sa mai privesc. Incep sa il injunghii cu salbaticie in piept. Inima imi bate foarte tare si ma simt mai plin de viata ca niciodata. Simt parca cum viata lui circula acum prin mine. Sangele lui tasneste peste tot. ma opresc. Nu il mai lovesc. E mort. Inima imi bubuie in piept si adrenalina mi-a invadat sangele. Stau in mijlocul camerei, dezbracat complet si manjit de sangele celui din fata mea. nu stiu cum il cheama, sau cum l-a chemat... Ma simt viu, excitat, plin de viata. dar nu tine decat cateva minute.urmeaza panica si remuscarile.Ma asez pe fotoliu si imi aprind o tigare...

(Va urma)

toateBlogurile.ro