Zi plina de evenimente

vineri, 31 octombrie 2008

Ieri a fost o zi plina. fara timp de nimic. E adevarat ca m-am trezit tarziu (pe la 10 jumate) dar e numai bine ca am avut mai multa energie pe durata zilei.
Dupa micul dejun am plecat la biblioteca sa imi depun varianta electronica a primului meu coursework (comparative review pe tema globalizarii la relatii internationale) si am scos si un exemplar printat a eseului pe care l-am depus apoi, cu emotii, la receptie. De ce cu emotii? pentru ca habar nu am daca ce am scris e bine. Sper sa fie la cat m-am chinuit pt un amarat de eseu. :|...O fi avand el 1020 de cuvinte si informatii culese din 5 surse dar asta nu inseamna automat ca il impresioneaza pe prof:)) inseamna doar ca m-am chinuit sa il scriu
:))

Apoi, relaxat ca am terminat cu eseul am plecat prin oras. unde m-a prins furtuna. super nu? noroc ca centrul orasului e acoperit si am avut unde sta... Macar asa mi-am gasit costum de halloween.

Si asa ajungem la halloween. party de halloween aseara. super! nu m-am mai distrat de muuuuuult timp asa de bine. initial m-am simtit ciudat sa merg pe strada costumat. dar nimeni nu avea treaba cu mine. nimeni nu se uita ciudat la mine. era ca si cum nu as fi iesit deloc in evidenta:)). dar credeti-ma...ieseam:))

Si ca sa va dovedesc ca ieseam:

2 reactii:

Anonim spunea...

dude serios ca imi place sa iti citesc blogul..cerk e singurul pe care mai intru sa citesc cate ceva:D...bafta omu

Anonim spunea...

dracula and catwoman could rule the world..muaahahaha !

toateBlogurile.ro