Strategie de promovare. Imi provoaca greata

luni, 17 noiembrie 2008

Nu stiu cat sens are sa comentez. inainte de toate va las sa vedeti asta:


Pentru cei care nu cred ca acest clip e "pe bune", ca liderii partidului stiu de el si l-au ales ca metoda de PROMOVARE click aici. Deci da, e "pe bune".

Nu am puterea necesara sa scriu nimic. pe bune. ma face sa simt o rusine imensa. prefer sa vad ajuns in Parlament pe unul care fura decat pe unul care alege sa isi tarasca numele prin noroi sa sa o prezinte ca o metoda demna de promovare. Cum vor mai putea oamenii care au aprobat acest clip sa pretinda ca ei promoveaza valorile Romaniei? ca sunt oameni seriosi? Prin clipul respectiv ei nu fac altceva decat sa promoveze imbecilizarea tarii. Pai dupa alianta cu PRM si cu PNG trebuia sa imi dau seama mai demult ca asta urmeaza. Ma abtin de la alte comentarii...

si ca sa preintampin alte comentarii. DAAA prefer pe cineva corupt in Parlament decat pe cineva care nu are pic de cultura. sau daca are, alege sa si-o stearga cu buretele manelizarii.

2 reactii:

szf spunea...

da, ''manelismul'' duce la ''stricaciune de personaltate'', la prabusirea tinutei superioare a omului. dar hai sa fim seriosi... manelistii( cei care iubesc manelele) n-au fost superiori niciodata dpdv a moralitatii...indraznesc sa spun, ca cineva care asculta josnicii, are o conduita la fel de de josnica in toate actiunile sale... un om cu o tinuta ''pura'' sau normala, nu poate decade in noroiul altuia... in opinia mea omul se naste cineva, si nu devine pe parcurs ... ca politicienii se propaga prin manelism? inseamna ca si ei au tinuta manelelor... vind nimicuri pentru ''cei fara(adica oamenii prosti) pacat ca si oameni inteligenti fac asta. dar ce sa faca? daca vad ca majoritatea romanilor sunt de un nivel de nimic? au ei alta alegere? in opinia mea, toti suntem oameni si manelistii, si cultii... eu zic ca cine ''are mai mult'' sa deie...cine nu are, nu poate da nimic... trebuie sa fim toleranti...nu noi am vrut sa devenim nici oameni inteligenti, nici prosti, doar suntem... intr-un anumit procentaj circumstantele ne-au format, insa eu cred, ca omul se naste om, si nu se face pe parcurs. deci eu repet, toti suntem oameni, haideti sa privim la acest fapt, nu la faptul ca oamenii se diferentiaza prin ''talentul lor''. nici mie nu-mi place maneaua, insa omul manelist imi place, il iubesc, pt ca e om...insa cand e de fata cu mine sa opreasca maneaua si sa incerce sa paseasca pe drumul ascensiunii in cred... da, cei din strainatate daca analizeaza asemenea ''reclame de campanie'' se vor uita cam cu un sentiment ''fain'' la romania. dar ce-mi pasa? traiesc aici, strainatatea nu m-a facut , ci tot ce am pot datora sistemului romanesc.educatia primita, si toate cele... insa e cam putin ce sunt oferite celor romani.( eu sunt maghiar de etnie, am avut profesori de exceptie, de elita, nu ma pot plange) insa totul se datoreaza lipsei de educatie adusa din primii 7 ani de viata ...ce sa facem, eu totusi cred, ca mai important decat nivelul ununi om, e ca suntem egali prin umanitatea noastra. Alegeti udmr-ul ca conducatorii acestei tari si veti avea si oameni cu mai multa constiinta, si oameni carora nu le plac manelele,hahaha- na bine na asta o fost doar o gluma...insa da frunda e ok din aceasta privinta si borbely cred. gata ajunge atata politizare

Anonim spunea...

OOO NUUUUUUU!!!!

toateBlogurile.ro