Nu imi plac oamenii care...

miercuri, 19 noiembrie 2008

Nu imi plac oamenii la care le spui titlul unei carti si spun "nu imi place". ii intrebi: "ai citit-o?". raspund: "nu".

nu imi plac oamenii pe care ii intrebi ce parere au de o melodie, le trimiti linkul sa asculte melodia si dupa nici 10 secunde iti raspund ca nu le place. Daca tot ti-am trimis linkul fa-ti dracu' timp 3 minute sa o si asculti inainte sa iti dai cu parerea!

Nu imi plac oamenii care se supara cand le spui ca tu crezi ca se inseala. ok, nu e prea placut sa ti se spuna ca nu ai dreptate dar asculta motivele pentru care celalalt crede asta si vezi ca poate are dreptate. daca nu are macar l-ai ascultat. nu suport oamenii carora le spui ca gresesc si automat iti spun NU!

Nu inghit oamenii care iti spun ca gresesti si cand intrebi de ce iti raspund "asa", "de aia", "asa cred eu". astea nu sunt motive. daca vrei sa te ascult vino cu argumente.

Nu suport oamenii care imi cer ajutorul dar cand le spun lucruri pe care nu vor sa le auda se supara.

Nu suport oamenii carora le fac o favoare si se comporta ca si cum ei mi-ar face mie una.

Nu suport oamenii care se supara ca nu sunt prefacut. ca sunt crud, problematic,vulnerabil, greu de digerat si ca nu ascund asta.

Nu suport oamenii care nu ma lasa sa gresesc. am dreptul ca oricine sa gresesc. si daca aleg sa gresesc e problema mea.

Nu suport oamenii care nu suporta oamenii mai buni decat ei.

Nu suport oamenii care pun etichete. vreti sa puneti etichete? angajati-va la fabrica de conserve! oamenii sunt prea complexi pentru a fi definiti in cateva cuvinte.

Nu suport oamenii care se supara ca nu ii suport. e parerea mea si atata timp cat nu faci nimic sa mi-o schimbi nu ai ce comenta.

Nu imi plac oamenii care renunta la ceea ce vor cand le spui ca va fi greu.

Nu imi plac oamenii care se asteapta ca toti sa gandeasca la fel ca ei. automat cei care gandesc diferit gresesc...

nu imi plac oamenii car se vor supara ca se regasesc in ce am scris aici. daca te simti in ceva din ce am scris aici nu iti cer decat sa te intrebi daca e ok sau nu.

8 reactii:

Anonim spunea...

sunt de aceeasi parere !!!!

Anonim spunea...

până la urmă cred că nu îţi place nici măcar de tine ...

szf spunea...

ai dreptate , ca fiecare. adevarul omului este demn de respectat... toti suntem oameni, gresim. cel care a trudit la mai mult in viata , se face pe parcurs mai sarcastic... eu admit acest lucru, si inteleg perfect. inainte ca cineva sa deie cu piatra in celalalt, sa se uite prima data la el insusi...insa daca sinceritatea exista, totul e ok.si eu cred la fel , precum marius...nu-mi plac oamenii care spre binele sau iti devin lingusitori.sau nu te respecta prin nesinceritatea lor. tu incerci sa fii sincer, si el te minte, chiar iti spune lucruri care ar putea duce sa te simti rau...e vremea ca toata lumea sa se gandeasca un pic. toti suntem oameni, toti gresim, insa cand cineva nu te respecta , ajungi sa nu-l mai suporti. bine, trece si supararea asta, insa haideti sa fim sinceri. sa admitem ca suntem diferiti, ne este greu la toata lumea.sa nu mai aruncam cu pietre . haideti sa fim buni, deoarece PUTEM -credeti-ma!!!

Marius spunea...

@anonim 2 :)) se vede ca nu ma cunosti. sunt cel mai narcisist om posibil. deci cum sa nu imi placa de mine?

robEarth spunea...

"Nu imi plac oamenii carora le spui titlul..." expresia asta cred ca ne-ar ajuta mai mult sa intelegem ce nu iti place

Marius spunea...

@robEarth : da da stiu...le-am vazut si eu dupa ce am scris dar stii ca mereu mi-e lene sa corectez

Anonim spunea...

1. Nu se discuta despre carti cat crezi tu, de fapt, deloc. Deci nu-ti
place o minoritate atat de mik.....
2. Poate nu le place inceputul, s fiu in apararea lor, sau poate pur si simplu te cunosc indeajuns sa nu fie de acord cu gusturile tale de arogant. Nu ti-a cerut nimeni linkul deci omu nu e obligat sa asculte ce ii trimiti tu (mai ales vazand varianta fa-ti dracu timp) cine esti tu s isi fak timp pt tine?
3. Nici tie nu-ti place s ti se spuna k nu ai dreptate. si asta s vede din rasp tau la commenturile celorlalti
4. Tu nu esti genul de persoana care s asculte cu adevarat problemele cuiva. tu critici si atat. Esti ... s fiu diplomata
5. Ce legatua are ajutorul oferit cu parerea personala? si cred k are leg si cu modul tau de exprimare si mimica
6. Greseala ta din care ar tb s inveti si s nu t lasi atat d afectat. cum ai zis omul e prea complex si prea greu d schimbat deci aici are treaba cu tine nu cu ceilalti.
7. Mi se pare mie sau esti de acord cu eticheta pusa de altii? park erai impotriva etichetelor. Si lasa-i p altii s t caracterizeze. inteleg k esti narcisist dar din mom c ai postat ac blog e clar k dorinta ta e s vada si altii ce scrii tu. dak t iubesti atat d mult d c nu scrii doar pt tine?
8. E in contradictie cu 3... sau doar tu ai dreptul l exprimarea libera?
9. Deci nu te suporti p tine insuti
10. Cred k am lamurit problema asta mai sus. si ti-ai pus eticheta mai sus... si mai jos... de fapt esti plin de etichete puse chiar d tine
11. Se supara cineva k nu ii suporti? cred k e un privilegiu, o mare bucurie, un noroc
12. Dak l spui tu... cu modul tau " delicat " si negativist, sigur renuta omul. "dar asculta motivele pentru care celalalt crede asta si vezi ca poate are dreptate." cred k sunt vorbele tale
13. Nu il mai copia p Eugene Ionesco. Stim cu totii care este parerea lui si multi suntem de acord cu ea.
14. Si tu t regasesti in ce ai scris aici. asta c t face? ipocrit? si este posibil sa se supere, repet, din cauza modului tau de exprimare.
Natty

Marius spunea...

@ natty: whaaat? nu m-am mai amuzat atat de tare de muuult. ms!!! nu o sa comentez ce ai scris acolo. pentru ca multe din idei se bat cap in cap :-?? si pentru ca nici nu am chef:))
nush...ma cunosti? daca nu ma cunosti, de ce iti dai cu parerea? da, eu imi dau cu parerea dar o fac fie la general fie cu directie catre oamenii pe care ii cunosc sau de care stiu ceva. daca ma cunosti... de ce nu purtam o discutie in 2 sa vdm care e problema?:))

cat despre copiatul lui Eugen Ionesco=> nu pot decat sa fiu mandru ca vezi asemanari intre mine si el. dar daca e sa spun ca imi place sa ma inspir din stilul cuiva, acel stil ar apartine Elfriedei Jelinek... sau si ea il copia?

toateBlogurile.ro