Inteligenta cretina

duminică, 9 noiembrie 2008

I.
Ce ratati sunteti!
Cum sa credeti ca pe caramida rece
va creste altceva in afara de panze de paianjen?
nu exista viata pe zidurile dintre noi.

Uite-te in retina ochilui crescut sub usa.
nu vei vedea nimic. nici ochiul nu te va vedea.
va veti uita unul la celalalt si nu veti vedea nimic.
pentru ca ati ales sa fiti orbi.

resping orice picatura de sange
care isi face drum spre inima mea.
nu am nevoie de lumina noastra
pebtru ca in jurul meu cres ziduri si oamenii sunt orbi.


II. mesaje ascunse
Afara nu a mai plouat de 24 de zile.
toti norii s-au ascuns sub patul meu.
nu cred ca voi reusii sa urc peretii camerei.
as vrea sa dorm pe tavan, cu capul spre geam.
nu intotdeauna intelegeti ce vreu sa spun.
dar nu e nicio problema, inteleg ca sunteti cretini.
sau poate eu sunt de vina, dar nu cred.

(ca sa nu se inteleaga gresit...partea a doua este cu trimitere directa catre anumite persoane... nu e vb de general:))...hai ca sora'mea s-a ofticat repede :"nu sunt de acord, suntem doferiti in modul de a gandi, dar nu neaparat cretini si tu singurul cerebral!!!!!!!!!!!!!!!!!!!")

toateBlogurile.ro