La multi ani, Nadinne!!!

miercuri, 8 octombrie 2008

Am un cactus in camera. Cactusii sunt plantele mele preferate si azi am primit unul gratis pe strada. pe bune. si am mancat muuulte dulciuri. daca spun ca am mancat o plasa de dulciuri cum suna? So, dupa ce am primit un cactus si am mancat o plasa de dulciuri e nromal sa fiu putin sugar high si sa mi se para totul rooooz? nu? Deci de aia dansez prin camera ca idiotul?

Mi-am revenit la starea de "Who gives a fuck?" combinata cu putin din Scarbos, ma simt foarte energizat si in acelasi timp infatuat (mama ce termeni am in mine, cred ca e de la ciocolata).

dar destul despre mine, sa vorbim despe lucruri cu adevarat importante, nu ca eu nu as fi important dar am vb foarte mult despre mine. Azi vom vb despreNadinne . De ce? Pentru ca mi-e dor de ea si pentru ca maine e ziua ei. Si cum asta e blogul meu si scriu despre ce consider eu ca e important azi veti citi despre Nadinne si nu despre criza financiara (app...valoarea contului meu din Romania a scazut cu mai mult de 10% din cauza devalorizarii leului. Fuck! de aia m-am indopat azi cu dulciuri ca sa treaca)

So Nadinne e blonda mea preferata. Ea e inventatoarea Scarbosului si il stapaneste cel mai bine. E foarte inteligenta, uneori infantila si psihopata. E una din persoanele care adora clubingul la fel de mult ca mine. Si bea mai multa vodka decat mine:))). de ce o ador? sunt multe motive. Nu o sa uit cand ma suna sa vin mai repede acasa ca mi-a facut mancare si se raceste (:)) ) sau cand imi suporta crizele si isteriile fara sa se supere. cand faceam misto de lume pe hi5 sau cand ne jucam Conquiztador. Cand ne plimbam cu Alina prin toate barurile din Caransebes sau cum nu se supara pe mine cand, impreuna cu Alina, o faceam de ras prin taxiuri:)) sau cand ma punea sa imi omor papagalul ca sa ii foloseasca ea sangele (clar ca nu s-a intamplat) sau cand radeam de e prin OK ca bate cu picioarele in usa unor persoane. :)))))

Memorabile sunt si discutiile noastre despre fericire, satisfacere si inteligenta. trioul inteligent Eu-ea-alina statea pana dimineata si discuta subiecte filosofice precum ce este fericirea sau care e fantezia sexuala cea mai perversa:)))

pentru ca mi-e dor de tine (si de Alina logic, nu fi geloasa:)), cand va fi ziua ta voi scrie si despre tine) vreau sa te puuuup si sa iti spun ca imi pare rau ca nu sunt acolo sa iti spun LA MULTI ANI :*:*:*:*:*:*

4 reactii:

Anonim spunea...

bine ca de ziua mea ai uitat :)

Marius spunea...

ti-am mai zis ca nu am uitat dar tu esti din ce in ce mai greu de vazut pe mess si atunci normal ca cu tine nu am mai apucat a vb...ca sa nu mai vb de faptul ca iti schimbi numarul de telefon non stop fara sa ma anunti>:P

Anonim spunea...

hmmm super tare ce ai scris despre tipa cred ca se simte super norocoasa sa aiba un prieten adevarat cum esti tu:)bvvv ramai asa neschimbat:)atat am de zis

Anonim spunea...

e caterinca !!! nu exista prietenie intre un baiat si o fata, fie ea si blonda. omu" si-a facut treba sau ar vrea sa si-o faca !ce baiat bun e el........... hmmmmmmmmm

toateBlogurile.ro