I like it like this

sâmbătă, 4 octombrie 2008

So. ma simt energizat, relaxat si incantat. si asta e o surpriza chiar si pentru mine avand in vedere ca azi nu am vazut o singura raza de soare. tocmai am mancat un burger care de obicei m-ar fi facut sa simt ca imi vine sa vomit dar acum mi s-a parut foarte bun. cred ca papilele mele gustative au renuntat la protest pentru ca realizeaza ca sunt obligate sa se obijnuiasca cu mancarea de aici. sau sa fie pestele mancat aici care le-a convins ca renunte la proteste?...deci bun rau pestele ala:X...

sa incepem cu inceputul. sa explic de ce ma simt bine. azi m-am trezit la 11 jumate. si as mai fi dormit mult si bine daca nu as fi auzit engleza pocita la usa mea. mi s-a parut ciudata faza avand in vedere ca pe etajul asta, pe partea asta se vorbeste doar romaneste. am zis ca o fi cineva care a gresit etajul:)). dar nu. era noul meu vecin din Oman. Noroc ca stiu unde e Omanul pe harta pe ca m-as fi facut de ras daca l-as fi intrebat unde e Omanul si apoi i-as fi spus ca studiez relatii internationale:D...ideea e ca suprematia Romaniei pe camerele din zona mea s-a spart.

apoi am fost sa imi spal hainele. si le-am luat la uscat la mine in camera asa ca acum miroase a Ariel nu doar in camera ci pe toata zona.(o numesc zona pt ca fiecare etaj e impartit in bucati de usi de incendiu. si apoi am realizat de ce m-am trezit asa bine. nu mai era frig in camera. nu mai oprisera astia caldura. e chiar placut in camera!!!!!! ar fi fost si cazul sa nu mai trebuiasca sa stau cu 6 bluze pe mine.

mi-am cumparat fier de calcat...cu 5 lire!!!!!! si mi-am luat gel de dush cu mango la 2 lire!!! chiar 2 geluri la 2 lire pentru ca era oferta buy one get one free:X:X:X:X

asa ca am facut un dush cu temperatura aproape de maxim si cu presiune puternica si acuma ma simt super energizat.dusul asta e super tare. ma simt ca la masaj in dush:X:X:X mi-am bagat si fata in reparatii asa ca ma simt si frumos:)).

am si citit azi despre problemele si oportunitatile politicii globale. deci ma simt si mai destept. :>

per total ma simt bine. m-am obisnuit cu binele de aici. oare cand o sa fie si acasa stilul asta de viata fara griji, relaxat ? pana atunci. let's enjoy England baby!

toateBlogurile.ro