Debitatii absurde

duminică, 28 septembrie 2008

vreau sa urlu niste chestii si cum nu pot sa o fac in camera ca s-ar speria vecinul de deasupra (care se crede superstar, la ora 3 noaptea canta-si probabil si danseaza dupa cum se aude) o sa o fac prin intermediul mult iubitului meu blog (cel mai sigur mod de a refula niste idei pe care nu trebuie sa le inteleaga chiar toata lumea)

As vrea sa am un cantar sa vad daca m-am ingrasat sau nu. daca raspunsul (nu sunt eu te omor...bine stiu ca moajoritatea nu intelegeti de ce pun intotdeauna chestia asta in paranteza dar chiar nu ma pot abtine) e nu inseamna ca e ceva foarte tampit in neregula cu corpul meu pe care de altfel il ador, narcis e mic copil pe langa mine. daca m-as si ingrasa mai mult as fi in stare sa ma casatoresc cu mine insumi si sa ma iubesc pana ain adanci batraneti.

nu imi place sa car mereu si umbrela si ochelarii de soare dupa mine. incepe sa ma enerveze handicapa asta de vreme care e mai schimbatoare decat starea mea psihica generala. si daca eu credeam ca sunt bolnav psihic vremea de aici e la un nivel cu totul superior schizofreniei.

Din nou ma simt batran. desi blonda care gandeste mi-a zis la un moment dat ca e doar o chestie trecatoare lipsa apetitului meu 4 fun cred k nu a avut dreptate si a spus chestia aia doar ca sa ma faca sa sper...

inca nu am reusit sa imi despachetez intreaga mea cantitate de prostie. si nu ma simt bine asa. cred k trebuie sa le arat tuturo cat de infantil, idiot si cretinoid pot sa fiu ca sa nu fie socati mai tarziu cand o sa apuce sa isi formeze o intreaga parere cum ca as fi inteligent. sunt inteligent dar asta nu inseamna ca nu pot fi si idiot. dupa cum am mai spus am personalitati multiple.

nu mai am chef sa scriu. mi-e lene sa imi iau laptopul in pat. oate voi mai reveni mai incolo acum am niste traduceri de facut. poooop

6 reactii:

Anonim spunea...

eu cateodata (citeste "des") am impresia ca inca nu am depasit faza aia de pubertate cu mofturi si dureri de burta. dar inca mai sper...

p.s. chiar ieri vorbeam cu cineva, ca batranetea nu e trecuta in buletin, ci in sufletul omului. dar tot nu cred ca e asa de negru dracu', doar si "perpelitul" asta interior are farmecul lui..

Anonim spunea...

Daca e sa luam sensul propriu al cuvantului "idiot" un om inteligent nu poate fi idiot, sunt doua cuvinte care infatiseaza doua persoane aflate la capatul opus, una fata de cealalata, cand vine vorba de inteligenta, materie cenusie si cenusa. Dar un om inteligent poate sa fie idiot in sensul de cretin, tampit, doar ca acest lucru se intampla cand vine vorba de lucruri desprinse din general.

Marius spunea...

@copila blonda care gandeste: perfect de acord. batranetea nu are nicio legatura cu cifra varstei

@escm...e destul de noapte si a trebuit sa ma chinui putin sa inteleg ce ai scris acolo. dar ideea e ca foarte putina lme mai foloseste cuvanul "idiot" cu sens propriu. sensul propriu descrie o stare, un handicap mental. majoritatea il folosesc ca sa jigneasca:D

ttt spunea...

:)))
teo se intreba daca orice barbat care ajunge la 30 de ani intra intr-o perioada de criza. eu i-am raspuns ca nu, deoarece ea se manifesta cu mult inaintea implinirii celor 30 de ani :p

iar daca tu te simti batranel eu ce sa mai zic cand am colegi de fac intreaga generatie manga / tektonik??? am impresia ca de la un anumit punct chiar doresc sa imi demonstreze faptul ca sunt "mai mare" ...

si nu cred ca e neaparat diferenta de varsta ci mai degraba de mentalitate. si eu sunt ffffoarte infantil uneori dar, scuza-ma, astia intrec orice limita...

so ... mai bine "batran".
si apropo imi place "modestia" ta :)) "inteligentule" ...

Marius spunea...

@monsieur g : de ce ai pus "inteligentule" intre ghilimele:O:O:O:O:O:O:O:O:O??????

>:P

ttt spunea...

paiiii ... de aia :))

toateBlogurile.ro