Having the time of my life

sâmbătă, 27 septembrie 2008

Am supravietuit primei saptamani in Coventry. Ba chiar mai mult. Am inteles ce a vrut sa imi zica un prof cand a spus ca nu trebuie sa supravietuisc primei saptamani ci sa o traiesc. Pai saptamana asta chiar a fost traita.

Desi in prima zi am fost cam singur si m-a cam apucat panica acuma realizez ca e plin de romani. unde mergem dam de romani.

Aseara am format un grup de aprox 25 de romani si ammers in club. A fost cel mai tare club de in care am fost pana acum. Ce Omilos in Grecia? Ce Heaven sau CCCP in TM? alea sunt nimicuri pe langa distractia de aici. dar totul vine de la mentalitate. da, si locul arata super, luminile si muzica au fost aproape perfecte, animatoarele au fost :O:O:O:O:O, dar sarea si piperul sunt date de oameni. Ca sa vezi shock! Oamenii chiar danseaza in cluburile din Anglia. nu merg in club ca sa stea jos, sa isi etaleze hainele si sa barfeasca. NU. aici oamenii danseaza. si danseaza. si apoi iar danseaza. Si atunci e normal sa se distreze.


Inca ceva, de fiecare data cand am fost calcat/impins persoana care a facut-o s-a intors catre mine si si-a cerut scuze.

Parerea mea era ca gradul de civilizatie al unui loc e foarte bine reliefat de felul in care se distreaza lumea. Ganditi-va la toate locurile in care ati fost si o sa vedetei ca e legatura directa in localuri si gradul de civilizatie. Clubrile de aici vin sa confirme regula.

Ideea in sine este ca locul asta mi-a intrecut asteptarile. Pe toate planurile posibile. Am fost prost cand am spus ca nu cred ca Romania e CEL PUTIN cu doua generatii in urma lor.

3 reactii:

Anonim spunea...

pff.. ai fost si tu in lava atunci?.. damn.. stiam eu k trebuia sa ma duc.. oh well.. distractie placuta in continuare p aici.. >:D<

Anonim spunea...

ahaaa.. deci pana sa apuc eu sa vorbesc cu tine, si sa te trag de limbuta ce si cum e cu anglia aia a ta (care mi te-a luat din caransebes), aflu de pe blog ca te distrezi si ca te simti bine.. ce sa iti zic? ma bucur tare pentru tine si misssss uuuuuuuu

Anonim spunea...

LA NAIBA... am aparut ca anonima :)) andreea sunt.. cred ca ti-ai dat seama oricum deja.. si daca nu, oricum afli acum :|

toateBlogurile.ro