Live from the UK

marți, 23 septembrie 2008

Si uite ca ajung sa imi scriu primul post de cand am ajuns in tari straine. Il scriu de pe un calculator din student centerul care e chiar lana cladirea in care stau eu. Prime impresii? mai mult decat super. Chiar daca in prima zi am zis ca nu o sa reusesc sa fac fata (in principal din cauza oboselii si a faptului ca nu aveam cu cine sa vorbesc si ma plictiseam de imi venea sa ma dau cu capu' de pereti) acuma ajung sa ma simt din ce in ce mai bine. De ce? Pentru ca oricat mi s-ar parea de greu ceva intotdeauna e cineva dispus sa ma ajute. Pentru ca iubsc diversitatea culturala d aici. Pentru ca dimineata cand cobor din camera cu "my long face" cauzata de lipsa de cafea toata lumea ma intreaba daca sunt ok (aici e destul de ciudat sa nu ai o fata de satisfacut).

Nu am ajuns inca sa imi cumpar laptop pentru ca mi-a fost lene sa ma plimb prin ot orasul sa il caut pe "the one".

trebuie spus ca am fost la primul party de aici. chiar daca initial parea naspa, pe la ora 12 lucrurile s-au schimat. a fost unl dintre cele mai reusite partyuri la care am fost pana acum.

in cu totul alta ordine de idei trebuie sa mentionez faptul ca orasul e superb. cladirile sunt extrasuper tari!!!! (oare cand o sa vad asa ceva si in Romania?)

nu stiu ce sa mai spun. ar fi foarte multe de spus dar chiar nu am starea necesara.(afara vremea tipic englezeasca desi pana acum a fost soare si ok).:D

ne "citim" curand!

3 reactii:

Anonim spunea...

bravo...cat mai multe comentarii din tari straine !!! ia-ti un laptop mai repede ,.. ne lipsesti !!!

Anonim spunea...

ok, ok, "long face"!!! keep walking! miss you!...your sister

ttt spunea...

dude, ma bucur ca esti bine. daca ai apucat sa scri acest post de pe pamant britanic inseamna ca temerile tale referitoare la zbor au fost neintemeiate :))

mai vorbim pe mess prin wknd-uri cand mai intru si eu. numai bine man.

toateBlogurile.ro