On the way to far away

vineri, 19 septembrie 2008

Mi-e somn. trebuie sa ma pun sa dorm ca sa fiu fresh la noapte. la noapte plec. maine sunt in Anglia in, ceea ce cel putin pana in vara, imi va fi casa. Si m-am gandit daca sa ma bucur sau sa ma intristez ca plec. asa ca am zis ca cel mai bine e sa fac o lista. ca doar asa fac oamenii anglo-americani. fac liste tot timpul, nu?

lista mea cuprinde motive pentru care sa fiu fericit/trist ca plec. so, hai sa purcedem

Motive pentru care sunt bucuros ca plec:
-sansa unei educatii mai bune
-nu va mai trebui sa fac slalom printre flegma si cojile de seminte de pe strada
-voi putea sa ma port civilizat fara sa spuna lumea ca sunt ciudat
-nu va mai trebui sa astept ca vanzatoarea de la magazin sa isi termine discutia (uneori la telefon) despre ce a facut Jose Armando aseara in telenovela inainte sa o intreb daca are chipsuri si ea sa imi spuna ca nu are desi sunt chiar langa ea
-pentru ca ziarele gen "click!" sunt mai citite decat "adevarul"
-nu mai aud manele
-nu mai aud manele
-nu mai aud manele
-nu mai aud manele din masini super scumpe din care imi zambeste o dantura de aur
-voi putea sa ma plimb pe strada accesorizat fara sa rada cineva de felul in care arat
-voi discuta idei si mai putin fapte


motive pentru care nu ma bucur ca plec:
-persoanele dragi mie raman in tara
--- oricat m-as chinui sa gasesc un alt motiv pentru care sa fiu trist ca plec, nu gasesc.

Mai are rost sa zic ca lista asta mi-a fost de folos?


As mai avea chef sa scriu dar chiar trebuie sa dorm ca sa fiu fresh maine. Sper sa ne "citim" cu bine data viitoare cand "ne cititm".
Va las cu niste melodii care mi-au cantat azi toata ziua in casti:




3 reactii:

ttt spunea...

ma gandeam sa iti demontez toate motivele pentru care esti bucuros ca pleci din tara. te las pe tine sa le descoperi pe rand :p sper ca la tine sa fie totusi mai bine.

acum a venit timpul sa dau si eu mai departe mesajul: sayonara ...

Anonim spunea...

abia astept sa imi spui daca nu regaseste si in united kingdom cateva exemple de pe lista cu "de ce te bucuri ca pleci"...eventual daca stai doar prin preajma palatului regal!...oricum, sunt convinsa ca este mult mai bine decat intr-un oras universitar din romania! deci, fii optimist!

Anonim spunea...

tarisoara noastra are multeeeeee defecte, dar plictiseala nu se numara printre ele. asta este, mai sunt semnite si flegme pe strada, mai sunt manele, mai sunt dintosi auriti si smecheri cu masini de fitze. dar nu uita ce inseamna de fapt Romania, este acasa. esti cine esti pt ca te-ai nascut si ai crescut aici, ai cultura romana imprimata in suflet. tu, cel de azi, te-ai format spiritual pe aceste plaiuri si nimic nu poate sterge asta si ar fi pacat ca tu sa iti negi mostenirea romaneasca. poti trai unde vrei tu in lumea asta, dar tot roman ramai. ideea este sa fii unul civilizat. daca nu reusesti la tine in tara, no problem, dar sa nu incerci in viata sa fugi si sa negi cine esti. poti purta cate masti vrei si cate ai nevoie pt a supravietui, dar sub toate mastile, esti roman.

toateBlogurile.ro