Depresia toamna-iarna...sau?

miercuri, 17 septembrie 2008

Mi-e somn. E de la vreme. Mi-a atat de lene incat nu am chef nici macar sa ma duc sa beau o cafea. Asta ar trebui sa va dea o idee despre cat de low e starea mea de energie. Si asta exact cand am nevoie ca ea sa fie cat mai high. sunt in pitesti si peste doua zile plec...

Si totusi rezist mai bine decat ma asteptam. sunt ca economia Romaniei. in timp ce in jurul meu toti intra in recesiune PIB-ul meu creste cu 9 %. vedeti? dovada ca nu sunt in cea mai proasta forma: inca pot sa dau dovada de umor economic:))

Oricum, trebuie sa fac ceva sa nu ma adancesc in starea asta. bine, ca nu prea mai am timp sa fiu depresiv, deci nah...
ce e mai grav e ca nu pot sa imi pastrez firul logicii in gandire. dovada acest post. cand am inceput sa il scrie aveam cu totul alte idei la care sa ajung. dar nu imi pot antrena neuronii sa ajung la ele. nu azi...

asa k o las pe alta data. intr-o zi cu soare:)

1 reactii:

Anonim spunea...

mai bine "sau"...oboseala dinaintea multimii de evenimente ce urmeaza si care stii ca te vor stoarce si de ultima picatura de energie! DAR...gandeste-te ca merita sa faci un efort, sa iti incarci bateriile si sa fi in forma maxima!!! nu toti au parte in viata de evenimente care sa ii solicite la maxim, sa fie stresati ca nu vor face fata in anumite situatii...si se multumesc cu viata lor obisnuita, calma, liniara si incearca sa nu intre in situatii pe care nu stiu daca le pot controla chiar daca rezultatul i-ar propulsa foarte mult pe scara sociala, sa zicem... MARILE satisfactii vin intotdeauna in urma unor mari eforturi...asa ca: sus fruntea, exerseaza limba engleza, comporta-te ca un gentleman si fi un student interesat de tot ce te poate ajuta in viata! bafta!

toateBlogurile.ro