Horoscopul imi zice sa visez

sâmbătă, 18 octombrie 2008

ce bine ma cunoaste horoscopul asta! Ia uite ce bine zice azi:

Although others may see you as cool, calm and collected today, your fantasies are running strong. Your inner life could be so intense now that you need to withdraw a bit from your interactions with others, which is why they think you are more serene than you really feel. Keep in mind that you can easily keep up your outer connections while also enjoying your rich world of private dreams.


Stie el ce stie. starea asta e. dar sincronizarea nici ca poate fi mai proasta. Nu am timp sa stau sa contemplez ca libelula la ce este si la ce ar putea sa fie. trebuie sa ma pun sa scrie eseul ala comparativ pe articole. as putea sa-l mai aman...dar nuuuuu...trebuie sa ma apuc cat mai repede de el. ce naiba! stiu ca inceputul e mai greu si ca apoi imi va merge tastatura repede...

Dar e asa de warm and fuzzy sa stau in patura si sa visez cu ochii deschisi (sau chiar inchisi) Nu vedeti ce scrie in horoscop: fanteziile mele alearga puteric (traducerea lu' peste).si finalul e apoteotic: "tine minte ca poti sa iti pastrezi conexiunile cu exteriorul chiar si atunci cand te bucuri de bogatia viselor tale private". Asta inseamna ca pot sa imi mai permit o zi de stat in pat?:D

totusi, ma bucur ca horoscopul asta imi recunoaste existenta celor doua lumi de care am mai vb: cea interioara si cea exterioara. Si se pare ca azi cea interioara e mai atragatoare:P....ma mai gandesc daca ma apuc de recenzii...

Ma hotarasc dupa ce ascult melodia asta:

toateBlogurile.ro