De vorba cu mine insumi

duminică, 12 octombrie 2008

Credeam ca poti.
Si eu credeam ca pot, si stiu ca pot dar ceva s-a schimbat.
Nu s-a schimbat nimic, totul e la fel.
Dar perspectiva din care privesc lucrurile e diferita acum.
Adica?
Nu stiu sa explic, ceva s-a schimbat.
Eh na! nu s-a schimbat nimic.
Tocmai, nu s-a schimbat nimic, prea e totul la fel.
Nu mai inteleg nimic...
Nici eu.
Deci, ce vrei sa imi spui de fapt?
Un singur lucru...
Ok, spune-l...
Vroiam sa iti spun ca desi totul s-a schimbat pentru ca nu s-a schimbat nimic am hotarat ca nimic nu se va schimba pentru ca sunt hotarat sa schimb totul. Pot, si o voi face.
Asta vroiam sa aud.
S-ar putea sa dureze mai mult decat ma asteptam dar o voi face. Nu s-a schimbat nimic. Voi schimba totul!
Ma bucur, ma bucur...poate asa vom reusi sa fim impacati...

3 reactii:

Anonim spunea...

personalitati multiple,da?interesant...iti dai seama ca nu te vei plictisi niciodata, e cam greu ca toate eu-rile tale sa fie triste in acelasi timp, dar si cand se vor rascula toate odata...nici bine nu iti va fi!sau sunt in contradictoriu...
ceva, candva...tot se va schimba (nu am vrut sa aiba rima, doar s-a intamplat!)

Anonim spunea...

schimbarea este inevitabila. imaginatia este inceputul creatiei si tu ai dat dovada pana acum de multa imaginatie. schimbarea vine chiar daca noi nu o dorim si atunci iti trebuie imaginatie pentru a merge mai departe. sau ca sa nu schimbi nimic . :)

Anonim spunea...

deci stiu ca propozitiile nu se incep cu "deci"..dar tre sa incep cu "deci". deci pentru ca ai pus in cuvinte ce simt oamenii ca noi. deci nu pot sa cred!!!! DECI!!!

toateBlogurile.ro