"La vie en rose" Part III

duminică, 14 septembrie 2008

A doua seara am plecat destul de devreme spre Robert. Imi lasase o adresa pe o foaie dar nu stiam exact unde se afla si fiindca nu vroiam sa intarzii am plecat mai devreme. Am facut foarte bine caci am ajuns foarte greu. Cand am intrat in locuinta am fost mirat de ceea ce am vazut. Locuinta lui Robert era foarte simpla dar in acelasi timp luxoasa. Era ceva boem, de la mirosul care plutea in aer pana la lumina care venea de la niste candelabre destul de ciudate. Mi-a spus ca de aranjarea apartamentui se ocupase fata cu care locuia. Acum nu era acasa dar trebuia sa vina. M-a avertizat sa nu trag niciun fel de concluzie despre ea pana ce nu o cunsosc mai bine. Abia mai tarziu am inteles ce vrea sa spuna. Ne-m asezat amandoi in cate un fotoliu, am aprins o tigare si am inceput sa povestim. Vorbeam cu el ca si cum as fi vorbit cu un frate cu care copilarisem, care imi cunostea intrega viata si pe caruia ii cunosteam toate detaliile vietii. discutia a fost intrerupta insa de zgomotul facut de usa de la intrare care fusese trantita. Un glas de femie incepu sa injure si sa blesteme toate masinile si pe toti cei care le conduceau. parea ca o masina o stropise destul de puternic si o udase. S-a descaltat si a intrat in camera in care eram cu Robert. Nu m-a observat si a continuat sa comenteze. a desfacut un sertar, a luat doua pastile dintr-un flacon (de pastile de nervi, cunosteam flaconul de la Maria) si le-a luat cu paharul de wisky a lui Robert, pahar care il dadu peste cap. Abia dupa ce a terminat paharul ma observa. Atunci mi-am dat si eu seama cine e. Era fata de la balet. Balerina care ma impresionasa pe mine cu o seara inainte. Robert ne-a facut cunostinta. Am stat putin de vorba. M-a impresionat cu o inteligenta sclipitoare dar si cu un aer de superioaritate. Acest aer a disparut insa dupa ce pastilele combinate cu alcool au inceput sa isi faca efectul.Elena, caci asa o chema, a inceput sa rada, a dat drumul la muzica si chiar a inceput sa danseze. La un moment dat a disparut din camera si s-a intors imbracata intr-o rochie vaporoasa, aproape transparenta, de panza verde, si a continuat sa danseze. Se legana prin camera cu un pahar de wisky in mana si se legana pe o melodie veche a Edith Piaf. Cred ca era ,, La vie en rose’’.

La un moment dat a deschis un sertar si a scos ceea ce parea un trabuc. L-a aprins si apoi mi-a aruncat mie un trabuc si lui Robert altul. Mi-a spus sa il savurez. M-am uitat la Robert. el era totalmente controlat de imaginea ei. M-a privat putin sfios si parca rusinat. Mi-a spus sa fiu atent. Abia cand am simtit miroul trabucului am realizat ca era de fapt o tigara dintr-un amestec de tutun si marijuana. mai incercasem si eu inainte de moartea tatalui meu dar de atunci nu mai pusesem mana pe niciun fel de drog. initial am refuzat dar atat Robert cat si Elena au insistat. au spus ca ma va face sa uit de griji. nu aveam eu cine stie ce griji dar nu mi-ar fi picat rau sa ma relaxez putin. M-am gandit ca nu imi poate face niciun rau. L-am aprins si am inceput sa il fumez. Dupa cateva fumuri eram intr-adevar liber de toate grijile. La un moment dat m-am ridicat si am inceput sa dansez un tango cu Elena. muzica era inebunitoare. simteam fiecare nota in inima. inimile noatre bateau in acelasi ritm, in ritmul muzici. Am dat peste cap paharul de wisky, si apoi inca unul, si cred ca inca unul. Eu dansam cu Elena incontinuu. Robert ne privea. Elena Mi-a spus ca m-a observat cu o seara inainte la teatru si ca si-ar fi dorit sa o fi abordat cumva, sa o fi invitat la un pahar de vin...Dar Dumnezeu a ajutat-o sa ma cunoasca mai tarziu. Eu nu aveam decat 19 ani, nici acestia impliniti (dar aveam destula experianta de viata) si ea avea 25 de ani. dar spunea ca tocmai asta ii place la mine. ca inca sunt nevinovat. apoi si-a cerut scuze. cand am intrebat-o de ce mi-a raspuns ca imi va distruge viata. am ras amandoi, de fapt radea alcoolul si fumul din noi, si am inceput sa ne invartim.

Nu mai stiu ce s-a intamplat mai departe dar stiu ca m-am trezit dezbracat ,dupa 16 ore in patul ei, dar fara ea. M-am ridicat si am inceput sa imi caut hainele prin toata camera. nu le-am gasit asa ca am iesit din camera crezand ca nu mai este nimeni acasa. Robert era insa pe un fotoliu, langa usa camerei. era ud pe par, tocmai facuse un dus. M-a privit si a inceput sa rada de mine. Eu m-am simtit rusinat si am cautat ceva, orice, sa iau pe mine. Robert s-a ridicat si si-a dat jos halatul de pe el. apoi mi l-a intins mie. Mi-a spus ca el isi gaseste mai usor hainele decat mine. L-am luat si l-am parasit, intrand inapoi in camera sa il las sa se imbrace. El continua sa rada. Dupa 10 minute am iesit din nou din camera. robert isi luase o pereche de pantaloni pe el si acum isi cauta o camasa. Mi-a intins hainele mele spunand ca fusesem foarte dornic sa ies din ele dupa ce iesise si Elena din ale ei. Mi-a spus ca Elena se dusese sa se intalneasca cu cineva. Si ca spusese sa nu plec. Intr-adevar Elena se intoarse dupa 40 de minute dupa ce ma trezisem eu. Imediat ce a intrat pe usa a venit si m-a sarutat cu patima. a spus ca m-a cautat toata viata si ca nu ma va mai lasa sa plec niciodata. Am manacat ceva, am ras,am povestit ca niste frati viata noatra, fara niciun fel de secrete, viata noastra cu regretele nostre si apoi m-am dus cu Robert si cu Elena in camera in care dansasem cu o seara inainte. De fapt se cam implineau 24 de ore de cand bausem primul pahar de wisky in aceasta casa. Elena a dat din nou drumul la muzica. din nou Edith Piaf. Din nou ,,la vie en rose’’. de data aceasta ni se mai alatura cineva. Robert invitase un coleg de-al sau dar cand l-a vazut elena incepu sa rada si spuse ca este incantata sa il revada pe colegul lui Robert. Dupa cum a pus accentul pe cuvantul ,,coleg’’ am inteles care era relatia dintre cei doi. Dupa cateva pahare cei doi s-au retras in alta camera sa,, vorbeasca despre afaceri’’. Atunci Elena scoase din nou cate un trabuc ,,magic’’, cum ii spunea ea, si l-am aprins amandoi. Seara se desfasura la fel ca cea dinainte. La fel m-am trezit dezbracat in patul ei. dar de data asta mult mai devreme, si cu ea alaturi. cand am deschis ochii am vazut ca ea statea si ma privea. fara sa spuna ceva m-a sarutat pe frunte. ne-am ridicat din pat si mi-a dat niste haine pe care le luase de la Robert. pe ale mele inca nu le gasise(hainele acelea nu vroiau sa fie gasite). I-am spus ca trebuie sa ma duc pana acasa. la inceput a protestat dar dupa ce am promis ca ma voi intoarce in aceea seara, nu a mai spus nimic

M-am dus acasa si imediat l-am sunat pe cel care se ocupa de afacerile mele si i-am spus sa cumpere urgent o casa. cea mai frumoasa casa care o putea cumpara in maxim 24 de ore. am facut un dus, am mancat ceva, caci nu mai mancasem cu adevarat de doua zile, si m-am intors la Elena. seara se desfasura la fel cum se desfasurasera celelalte doua dinainte. cateva pahare de wisky, un trabuc,, magic’’ si Edith Piaf,, la vie en rose’’ apoi m-am trezit si m-am dus acasa. Am primit un telefon de la cel care se ocupa cu afacerile mele, apunand ca mi-a gasit o casa si sa vin sa o vad. Am fost si am vazut-o. Nu era foarte mare dar mi-a placut. Am cumparat-o si imediat am angajat pe cineva sa se ocupe de mobilarea ei. Am plecat imediat dupa aceea la Elena. Am luat-o in oras sa mancam ceva. de cand o cunoscusem pe ea nu mai mancasem in realitate decat o data. e adevarat mai ciugulisem eu ceva dar nu mancasem in adevaratul sens al cuvantului. Cat timp am mancat nu am vorbit despre altceva decat faptul ca Elena avea sansa sa primeasca un rol important intr-o piesa. Era foarte incantata. Seara am mers la ea acasa unde l-am gasit pe Robert si pe ,,colegul’’lui band un pahar de gin. eu cu Elena am preferat sa continuam traditia paharului de wisky.Bineinteles ca dupa cateva pahare de wisky am fumat si un trabuc.elena a spus insa ca o doare capul si a mai luat niste pastile. Am intrebat-o daca ar fi trebuit sa ia pastilele dupa paharele de wisky pe care le bause. mi-a raspuns ironic ca face ce vrea cu viata ei. Am preferat sa nu contintinui discutia.

a doua zi i-am chemat pe Robert si pe Elena sa ma intalneasca la o cafenea. Le-am spus ca am pregatit o surpriza. dupa ce am baut o cafea i-am dus sa le arat casa pe care o cumparasem. platisem foarte mult si pentru mobilare(mai ales ca vroiam sa fie gata intr-un termen atat de scurt) dar am considerat ca merita. nu le-a venit sa creada cand le-am spus ca am cumparat-o pentru ei. consideram ca merita sa locuiasca intr-o casa mai mare si mai luxoasa ca cea in care locuiau acum .Macar am facut ceva frumos cu banii. Am facut doi oameni sa se simta fericiti, macar pentru o perioada. Initial nu au vrut sa accepte sa sa mute in aceasta casa. madria lor nu putea sa accepte acest dar. degeaba am incercat sa ii conving, ba chiar sa ii amenint ca daca nu vor accepta sa locuiasca aici nu voi mai vorbi cu ei, ca nu au vrut. Cand Robert a vazut ca eu nu renunt la idee si ca insist sa se mute a venit cu o propunere care avea sa ne dea viata peste cap tuturor. Va accepta sa se mute in noua casa doar daca ma voi muta si eu cu ei. loc era de ajuns. Si-asa eram mai tot timpul cu ei. adevarul era ca avea dreptate. era mai bine sa ma mut si eu cu ei.

cum de nu ma gandisem eu la asta? Abia dupa ce am acceptat sa ma mut si eu cu ei au acceptat sa locuiasca in casa ce le-o cumparasem eu. cel mai mult m-a bucurat faptul ca Elena era foarte incantata de ideea ca voi locui sub acelasi acoperis cu ea.La trei zile si dupa ce am acceptat sa locuim toti impreuna, eram deja la acceasi masa, mancand. nu ne venea sa credem. Eu nu puteam sa inteleg cum nu mai avusesem niciodata prietenii asa buni, sau prieteni in general, cum ii aveam acum pe ei. nu intelegeam cum nu reusisem sa il cunosc niciodata pe Robert. Bine, era Maria intre noi, dar adevarul era ca nu ma straduisem nicioadata sa il cunosc...

[va urma]

1 reactii:

Anonim spunea...

I'm waiting... :D

toateBlogurile.ro