Ruda cu Happy Bunny?

duminică, 24 august 2008

Cred ca am fost adoptat. Asta pentru ca mi-am gasit fratele geaman. Ok, nu semanam dar avem acelasi creier. Sau poate ca nu suntem gemeni si cand am fost mici am facut transplant de creier de la acelasi pacient. In fine. ideea principala este ca gandim prea la fel ca sa nu fie niciun fel de legatura intre noi.

Gandim la fel. dar asemanarea se opreste aici. in timp ce el a devenit faimos pentru gandurile sale eu nu am primit decat critici. Dupa ce isi spune el parerea lumea il iubeste. Dupa ce mi-o spun eu, lumea ma uraste. Nu e corect!

Nu am specificat pana acum. presupusul meu frate geaman sau legatura mea telepatica e Happy Bunny. Nu o sa ma chinui sa explic cine e Happy bunny pentru ca fie il cunoasteti fie sunteti prosti. Ati ras de gandurile lui cel putin o data. De exemplu. El spune: Nu e vina mea ca tu esti prost. Lumea rade. Eu spun: Nu e vina mea ca tu esti prost. primesc minim o injuratura. Nu e corect. E dublu-standard! Sunt discriminat pentru ca nu am mainile asa de scurte:| Nici mie nu imi pasa de tine, si mie mi se pare ca esti un idiot si si eu ma amuz cand ti se intampla ceva rau. Sunt sincer si pentru asta primesc doar vorbe urate. El primeste poze pe net si postercarduri vandute cu imaginea lui. I hate him. si pentru ca stiu ca gandeste la fel ca mine stiu si ca il doare fix in varfu' urechii ca il urasc eu! X(X(X(X(X(X

toateBlogurile.ro