Nu faceti misto de lumea mea imaginara!

duminică, 24 august 2008

Sunt putin ciufut si imi dau seama ca ceea ce urmeaza sa scriu s-ar putea sa va socheze. De aceea imi cer in avans scuze celor care credeau in sanatatea mea mintala si carora va trebui sa le dezamagesc asteptarile. Dar TREBUIE sa fac cateva precizari/adaugiri/comentari...etc:

Am prieteni imaginari. vorbesc cu ei mai mult decat vorbesc cu oamenii reali pentru ca ei ma mint mai putin decat oamenii reali si pentru ca oricum sunt mai inteligenti decat majoritatea oamenilor cu care am ocazia sa stau de vorba in lumea reala. Marius (da il cheama ca si pe mine), prietenul meu imaginar cel mai bun, are mereu timp de mine si nu ma intrerupe atunci cand am ceva foarte important de vorbit cu el nici daca ii suna telefonul. prietenii mei imaginari sunt mai de incredere decat prietenii mei reali. da, uneori vorbesc cu voce tare cu prietenii mei imaginari. Si nu fac asta doar cand nu e lume prin preajma.

Nu am numai prieteni imaginari ci am o intreaga lume imaginara in care pot sa ma retrag de cate ori simt nevoie sa fug de lumea reala. Lumea mea imaginara e mult mai frumoasa decat lumea reala pentru ca in lumea reala traiesc oameni urati si oamenii urati strica lumea reala. Sper ca realizati ca nu e vorba despre uratenie fizica. In lumea mea imaginara toata lumea e relaxata, e frumoasa si zambeste. asta pentru ca realizeaza ca nu e nimic mai important decat CLIPA si felul in care SIMTI clipa. Nu, nu va dau voie sa intrati in lumea mea imaginara pentru ca ati strica-o.

Da, am personalitate multipla pentru ca trebuie sa faca randul ca sa reziste la lumea voastra reala. asa ca daca azi m-ati cunoscut si v-am facut o parere nu va asteptati ca maine sa fiu aceeasi persoana. Daca cititi cu atentie articolele acestui blog veti observa variatiile de personalitate.

Am o lume imaginara si niste prieteni imaginari care imi dau sfaturi imaginare pentru probleme reale. Sfaturile lor imaginare sunt mult mai bune decat sfaturile pe care ati putea sa mi le dati voi ei fiind obiectivi, traind intr-o alta lume. Da, nu doar eu vorbesc cu prietenii mei imaginari ci si ei vorbesc cu mine. ASTA INSEAMNA COMUNICARE. Nu stitit ce e aia? cautati in DEX!

In lumea mea imaginara ma simt important pentru ca prietenii mei imaginari ma fac sa ma simt important. E mai bine in lumea imaginara decat in lumea reala pentru ca in lumea reala frustratii tin cu tot dinadinsul sa te faca sa te simti insignifiant.

In lumea mea imaginara toata lumea ajuta pe toata lumea si face asta fara sa astepte ceva inapoi. in lumea reala...mai e nevoie sa continui?

Lumea mea imaginara este un raspuns la lumea reala pe care VOI ati creat-o. Lumea mea imaginara a fost creata de mine asa cum consider eu ca ar trebui sa arate lumea reala. Lumea mea imaginara a fost creata pentru a putea sa imi pastrez macar faramele de sanatate mintala din lumea reala. Asa ca nu faceti misto de lumea mea imaginara pentru ca a fost creata ca un raspuns la lumea voastra! o sa renunt la lumea mea imaginara cand si voi o sa incercati sa corectati defectele lumii reale. singur nu pot.

Si nu, ce am scris mai sus nu e o metafora. Chiar am prieteni imaginari, chiar am personalitate multipla si chiar ma retrag,ocazional, intr-o lume imaginare in care reusesc sa ma simt bine.

6 reactii:

robEarth spunea...

cum de stii ca e imaginar prietenul tau?.. ori e doar o chestie conceputa de tine pt a avea un nou subiect de blog?

Marius spunea...

mah tu asta ti-am mai povestit de prietenul meu imaginar:P... si e imaginar pentru ca nu il mai vede nimeni. stii ca sunt inteligent si stiu si eu ce e imaginar si ce e nu (adik in 90%din cazuri:D)

robEarth spunea...

ideea e ca de unde stii tu ca nu il vad si ceilalti? ti-a spus el? :P

Anonim spunea...

e bine sa ai o lume imaginara a ta , dar uneori altii tio descopera si cred ca esti dus cu pluta, nu le da atentie, dar lumea ceea imaginara a ta e acelasi tu si prietenii tai imaginari de fapt sunt tu, e bine ca te consulti cu tine , e adevarat ca te simti mai bine nu-i asa, dar mai usor ar fi sa ai un jurnal al tau unde iti scrii activitatile tale zilnice. ;)

Unknown spunea...

Sa moara copiii mei "))

Anonim spunea...

Inca mai ai lumea imaginara?

toateBlogurile.ro