Vid de idei

miercuri, 27 august 2008

Ma chinui de cateva zile sa gandesc. bine, de gandit gandesc dar nu la randamentul meu obisnuit. Mai am putin si o sa fiu in stadiul in care o sa ma uit la pereti si o sa zambesc spunand "Dahhhhhh" in timp ce din coltul stang al gurii incepe sa mi se prelinga un firisor de saliva.

Suprafata creierul meu se aplatizeaza. de ce? Nu stiu. cred ca e de la plictiseala. Frate!!!! deci chiar nu am ce face!!!! ma plictisesc la maxim. Ies in oras. ma plictisesc acolo. ma pun sa citesc (bine, greseala a fost a mea ca am ales sa imi iau de la biblioteca doua carti ale Virginiei Wolf care ,desi scrie genial, reuseste sa il fac si pe Taz-ala din desene de se invarte ca un uragan- sa adoarma)=> ma plictosesc. nu am mai facut de mult ceva exciting!!! nou!! wuhuuuu!!!! dar nici nu am chef sa fac. asta e problema. Nu am chef sa ma plimb, nu am chef sa stau. nu am chef sa ma misc, nu am chef sa nu ma misc. Cred ca e de la caldura. noaptea parca ma simt mai bine. sau sa fie de la faptul ca noaptea (pentru ca eu consider ca ma simt mai bine) stau treaz pana la ora 3-4? Nu stiu...o sa ma mai gandesc la asta....

DAR, se pare ca nu sunt singurul care e in lipsa totala de idei. Insa, in timp ce eu recunosc deschis si fara probleme asta altii nu vor sa isi recunoasca vidul de idei sub nicio forma. ba chiar tin cu tot dinadinsul sa si-l etaleze. cand ma plictisesc, citesc blogurile altora. Si in afara de cateva bloguri pe toate vad aceeasi lipsa de idei mascata de articole cu subiecte de 2 bani scrise ca draku. Nu spun ca toate articolele de pe blogurile respective (asa ma mananca degetele sa scriu si la ce bloguri ma refer) sunt proaste...doar ca cele mai recente sunt produsul evident al unei minti plictisite.

Dar sunt si bloguri care reusesc sa mai faca cate un deal doua sa rasara pe campia mea cerebrala. Cel mai recent descoperit, unul care imi place teribil de mult, e al unei blonde care se mandreste cu culoarea parului ei. si cu evidenta ei geografie cerebrala mai complicata decat actuala mea platitudine. Sunt mai multe care imi plac dar pe asta am tinut neaparat sa il mentionez.

Si revenind la involutia mea craniana tot ce pot sa spun e ca sper ca in curand sa se opreasca si sa imi creasca din nou carpatii cerebrali. mai vreo 3 saptamani si o sa am nevoie de ei la maxim. Doar nu am impresia ca cei de la Coventry o sa astepte odupa mine pana termin o noua orogeneza?

Hai gata ...ma intorc la Virginia Wolf.:P

3 reactii:

Anonim spunea...

multumesc, Marius.
Circumvolutiunile tale adanc brazdate exista, doar ca au perioade de relaxare. E fenomenul cerebral numit inhibitia de protectie.
Odihneste-te acum, pentru a te inalta apoi, viteaz pana pe cele mai inalte culmi ale carpatilor intracranieni :p

Marius spunea...

:)) ok, o sa incerc sa ma relaxez...poate poate ma trezesc maine macar cu carpatii de curbura daca nu cu nici pui de himalaya in craniu;))

Anonim spunea...

Himalaya?! You're a freak! :p

toateBlogurile.ro