Discutie intre doi psihopati

joi, 21 august 2008

Stiu ca dupa articolul srios despre Rusia nu prea cade bine asta dar...e ca la mancare...mai trebuie si cate ceva usor de diferat.

Discutia e urmatoarea
Andreea: stii italiana, nu?
Marius : o inteleg
Andreea: pai si io tot asa
Andreea: ca nu leg mai mutl de 3 cuvinte
Andreea: dar de intels
Andreea: o pricep
Andreea: e bestiala
Andreea: asta
You have received 1 file from Andreea.
Anna Tatangelo - Andrea.mp3
Open (Alt+Shift+O)

Andreea: ai ascultat?
marius : nu
marius : k tzopai prin camera pe alta melodie
Andreea: i heit iu

Andreea: pe mine melodia asta ma face sa plang
Andreea: dupa mine
Andreea: de la cat urla asta
Andreea: dupa andreea
Andreea:
marius : asta e lesbi? (stiu ca andrea e nume barbatesc in italia dar suna tare sa intreb)
Andreea: nu.. io cred ca ii canta la unu'.. numa ca eu adaptez pt mine
Andreea:
Andreea: si sufar
Andreea: ca imi imaginez
Andreea: cum as plange
daca as pleca
Andreea: si nu m-as mai vedea niciodata
Andreea:
Andreea:
marius : adevarul e ca si eu as plange daca nu m-as mai vedea niciodata...chiar daca nu ma cheama andreea
marius :
Andreea: da.. dar daca mai asculti
Andreea: si cu cata durere zbiara asta andreea
Andreea: ti s-ar rupe sufletul
Andreea: io ma imaginez
Andreea: stand in poarta
Andreea: toata plansa
Andreea: si vazandu-ma
Andreea: cum ma urc nepasatoare
Andreea: intr-o masina
Andreea: si nu ma mai uit inapoi la mine\
Andreea:
Andreea: nu.. in casa aia a lu beyonce din videoclipul cu ireplaceble
Andreea:
marius : nu stiu videoclipul...dar mai important e ca nu ma cheama andreea...si eu oricum nu am de gand sa ma parasesc niciodata
marius: (hug pt mine)
Andreea: si totusi... daca plec intr-o zi si nu-mi zic nimic?
Andreea: si ma trezesc fara mine?
marius : ai fi nesimtita daca iti faci asta
marius : eu nici nu imi pot pune problema asta
marius : cred k as muri
marius : sa ma trezesc si sa nu fiu in pat
Andreea: pfoai.. as fi heart broken fara mine.. sa dorm fara mineeeeeeee
Andreea: sa manac fara mine
Andreea: sa nu ma astept seara cand vin acasa
Andreea: oribilllll
marius : sa-mi caut cu mana dreapta nmana stanga si sa nu o gassc
marius : !!!!!!!!!!!!!
Andreea: !
Andreea: doamne
Andreea: nu mai zi
Andreea: ca mi se face frica
Andreea: si nu mai am incereder in fidelitatea mea
Andreea: si incep sa ma sperii
marius : ai dreptate...mai bine tac k poate imi dau idei
Andreea: ca itnr-o zi o sa ma parasesc pt alticineva
Andreea: exact
Andreea: nu ne mai dam idei
Andreea: ca deja mi-e prea frica
Andreea: deja sunt paranoica
Andreea: si astept sa plec val vartej
Andreea: dintr-o data
Andreea: fara sa ma anunt
marius : ar fo groaznic..termina nu te mai gandi la asta k nu pleci niciunde...stiu eu k tii la tine dar nu vrei sa spui
marius : desi te mai porti din cand in cand urat cu tine
Andreea: din orgoliu tampesc
marius : iti mai dai o palma..te mai imbeti si te mai injuri..eu stiu k te iubesti
Andreea: ma port asa
Andreea: ma umilesc si totusi.. cata dragoste
Andreea: vad in okii mei
Andreea: atunci
marius : dar iti dai seama ce naspa ar fi ca tu sa te indragosteti de alt tine?
Andreea: doamne fereste... sa nu mai fac dragoste cu mine nicodata?
Andreea: nu pot concepe asa ceva
Andreea: scz dar acu tre sa rad



Acesta este doar un exemplu al comunicarilor pe care mintile noastre bolnave le efectueaza.

toateBlogurile.ro