Despartire

sâmbătă, 14 iunie 2008

Te rog sa nu incerci sa imi explici de ce lumina se transforma in fum! poate ca dormeam aseara dar pata de pe perete explica tot rozul din lume! Frida Kahlo imi curge prin ochi. te crezi mai presus decat mine doar pentru ca pastilele tale sunt mai puternice dar uiti ca atunci cand ma revars inund farmaciile.
Ceasul de pe perete incearca sa intervina dar suntele lui se transforma in pene si cad pe jos.
uite ce mizerie face ceasul tau! acum toata casa se va transforma intr-o gaina! daca ai stii ca as putea sa te arunc pe soare cand vreau eu. dar nu, nuuuu! ai scapa prea usor! mai bine stai aici si dormi. somnul tau imi va uda unghiile si copacul din inima isi va infige si mai adang radacinile in viitor. sa nu crezi ca te tin aici degeaba. va trebui sa platesti pentru fiecare capra tunsa si pentru fiecare mar descarnat. 3 lei si 16 bani pentru fiecare pahar de secunde si , uite, ca sa nu spui ca nu sunt bun cu tine, iti voi oferi o plapuma sa iti astupi gaurile.
lacrimile cad pe jos si fac gauri in covor. mainile zgarie aerul si parul se prinde de lustra si o trage jos.
Vai! imi darami casa! uite cum fug lamaile din calea ta! uite cum sangereaza aerul unde l-ai zgariat. si pata de pe perete este mai mare acum! ce incerci sa faci? vrei sa ma omori? nu stii ca balenele din plamanii mei nu pot sa mananace decat var? de ce vrei sa imi faci rau dupa ce ti-am scos ochii? poate ca relatia noastra nu mai are sens. te rog frumos sa iti iei cutitul pe care mi l-ai infipt aseara in cap si sa pleci. sa iti iei si sicriul cu tine pentru ca nu vei mai dromi in casa mea. uite, si cana de cafea e de acord cu mine! s-a transformat in creion!
te rog sa pleci!
usa se inchide si casa se transforma intr-o cutie de chibrit. afara nu e nici macar universul.

2 reactii:

Anonim spunea...

oau...aku imi aduk aminte k si eu vedeam tot felul de ciudatenii cand eram beata, :P nu stiu dak am inteles exact sau mai bine zis ceva din ce vrei tu sa spui dar mi-ai facut o pofta nebuna de o tigare...:D

Tara spunea...

.

am plecat.. candva..
"afara nu e nici macar" punctul..

toateBlogurile.ro