Salata de BAC

miercuri, 18 iunie 2008

Astept sa se incerce un inca un episod din ER (nu ma pot satura de serialul asta indiferent de cate ori il vad)si intre timp mai dau o data cu ochii peste subiectele de la Bac'ul pentru care eu ar trebui (cica) sa invat. Sunt foarte tari subiectele. pe bune. in niciun an nu am vazut subiecte mai tari decat cele din anul asta. cand citesc subiectele astea rad mai tare decal la bancurile cu Alinutza.
Pai ironicul din mine nu se poate abtina sa nu rada cand vede cata cretinitate a fost in capul celor care au facut aceste subiecte. o sa sar peste deja vestitele subiecte de oral (cum ar textele din Raportul de condamnare a comunismului a lui tismaneanu sau cuvantarea nustiucarui inalt reprezentant al uniunii europene in romania...sau cele mai tari=> textele din monitorul oficial) si ajung la cele de geografie. unde mi se da suprafata tarii x si apoi suprafata tarii y. va asteptati sa urmeze o cerinta de geografie. inseamna ca nu dati bacu' anu asta si ca nu stiti cum sunt subiectele. pai normal ca urmeaza cerinta: calculati cat la suta din suprafata tarii x o reprezinta suprafata tarii y. si daca aveti cumva impresia ca asta suna a matematica si nu a geografie sa stiti ca cei de la minister va spun ca va inselati (eu nu pot sa imi dau cu parerea pentru ca sunt subiectiv).
Nu plecam de la geografie. ramanem aici si mai citim un subiect. care ne cere sa caracterizam geografic si economic tari precum slovenia(hai ca asta macar e membru UE), croatia, andorra, muntenegru. bine ca nu ne dau si kosovo....
Dar se poate si mai rau. se poate sa dai si oralul din italiana si sa trebuiasca sa stii sa comentezi (fara sa te bufneasca rasul, sa te rosesti, sau sa fii vulgar) fragmente din "jurnalul unei prostituate" de Belle de Jour (celebru datorita felului cum sunt descrise scenele erotice)
Si la sfarsit ma opresc din ras. EU dau examen din subiecte ca astea. Peste cateva zile voi da examen din salata de subiecte cu care a aruncat ministerul in nou. o sa mi se dea note pe raspunsurile la niste intrebari cu totul pe langa ceea ce am invatat eu in astia 4 ani pe care (se pare) ca i-am facut degeaba.
Si totusi rad din nou...rad de mine si rad de ei pentru ca mai bine rad decat sa plang.

2 reactii:

Anonim spunea...

nu am vrut sa-ti spun dinou asta pt k m-am gandit k iar intri in depresie ...dar..iata k o spun dinou : "traiesti in romania!!!"
ce te astepti de la o tara de tarani?noua ne mai trebe cel putin inca 40 de ani sa ajungem la gandirea celorlalti!!!

Anonim spunea...

mdah..'kuolmea'..din pacate ai dreptate..

toateBlogurile.ro