Cel mai tare subiect! Senzational!

vineri, 13 iunie 2008

As putea sa scriu despre multe lucruri. Lucruri depre care vorbeste toata lumea zilele acestea. as putea sa scriu despre Campionatul european de fotbal(despre care chiar vorbeste toata lumea) sau despre criza institutionala spre care se indreapa UE dupa respingerea tratatului de la Lisabona de catre Irlanda (daca nu stiti despre ce e vorba=nicio problema, asa de putina lume se streseaza!) sau chiar despre dezastruosul BAC care se apropie. Si totusi nu o sa vorbesc despre niciunul dintre aceste subiecte. Nu o sa vorbesc nici despre alegerile locale (turul II), nu o sa vorbesc nici despre o carte noua super tare pe care am citit-o sau despre crizele mele personale. nu o sa vorbesc nici macar despre faptul k de azi am terminat liceul! (totusi la subiectul asta o sa revin poate mai tarziu)
pai si atunci despre ce sa vorbesc? despre nimic! O sa vorbesc despre nimic! o sa vorbesc, de vorbit, dar nu o sa am niciun subiect pe care sa il tratez. de ce? pentru ca pur si simplu nu am chef! pentru ca citesc din ce in ce mai multe articole in ziarele(si nu numai) care (chipurile) se respecte, despre nimic. citesc din ce in ce mai multe stiri despre non-stiri. si ca forma de protesc impotriva unei devieri sociale (pentru ca o deviere a presei reflecta devieri sociale, in cazul de fata indobitocirea cititorului si dorintza lui de "senzational! dan diaconescu direct!".) o sa refuz sa imi aleg un subiect.
Asa ca daca ziarele dedica pagini intregi subiectelor de nimic, scriu pagini intregi despre nimik, eu de ce nu as putea sa o fac?

toateBlogurile.ro