part 1

vineri, 23 mai 2008

cel mai adesea imi dau seama despre viata[nuj daca ma exprim cum tre, dar eu ma inteleg] atunci cand vad anumite secvente din anumite filme. e aiurea! imi reprosez anumite lucruri, ma doare atat de rau ca timpul trece si eu fac nimic. pentru prima data astazi m'am intrebat oare peste 10 ani ce voi face? nu 'am mai intrebat pana acum singura acest lucru. vorbeam cu tata zilele trecute si ii spuneam: nu'mi vine sa cred ca urmeaza bacul, nu'mi vine sa cred ca au mai trecut inca 4 ani. el mi'a spus: nu'mi vine sa cred ce am imbatranit.
fiecare dintre noi isi da seama de timpul care trece aiurea pe langa noi.
celebrul 'parca ieri' imi aduce aminte de prima zi de scoala...de fapt...de toate cele 3 'prima zi de scoala': clasa I, cand am trecut a V-a,si prima zi din primul an de liceu. toate au marcat o chetie importanta pentru mine si culmea e ca de multe ori iti dai seama de rautatea timpului tocmai la astfel de chestii...pentru ca toti zic asa: 'moam...a venit bacul! ce a trecut timpul..parca ieri eram a 9a!' nu am primit ce am vrut liceul asta, nu am facut tot ce as fi vrut sa fac, dar asta e...acum nu'mi ramane decat sa privesc spre viitor si, daca sunt atat de desteapta incat sa invatz din greselile mele trecute, sa invatz sa fac ceea ce vreau, sa tip cand vreau, sa plang atunci cand vreau...si sa nu ma mai ascund. vreau sa invatz sa fiu eu. am fost pana acum tot eu, dar am avut retinerile mele..nah, acum...toti avem retineri. cred ca cel mai important este sa ne urmam visul si sa facem ceea ce vrem, dar fara a distruge pe altii..atata timp cat tzipi, iar retul nu e deranjat..e ok..dar daca'l deranjeaza...ehhhh..invidia asta it's like a pain in the ass...cei mai multi vor sa te impiedice atunci cand vad ca tu realizezi ceva..iar ei nu.
[end of part 1]

1 reactii:

Anonim spunea...

Nu stiu de ce dar cand citeam ce ai scris imi suna in minte o veche poveste populara : "Tinerete fara batranete si viata fara de moarte"...dece?...nu am nici o idee...cred si eu ca viata trece prea repede k parca am atatea de facut si nu imi ajung zilele,nu regret nimik din ce am facut regret doar ca nu am facut mai multe,poate chiar cele mai importante!...dar asta e aku e mult prea tarziu :(

toateBlogurile.ro