Ploua...

marți, 15 aprilie 2008

nu-mi place! ploua! si ieri, dupa indelungi si intense negocieri, mi-am cumparat ochelarii de soare. life hates me>:P....
:-< si totusi...e aerul curat si imi place sa stau cu geamul deschis... imi place sa citesc pe vreme d'asta si am gasit cea mai tare carte "jurnalul lui Dali"..scris chiar de salvador dali...[d'oohhhhh]...si omul asta era mai mult decat constient de geniul lui....imi place....
Imi place! ploua! e timp perfect de citit si nu de dat cu capul de peretzi k nu ma pot hotara daca sa ies in oras sau sa stau sa citesc....
[ciudat nu?]:D

1 reactii:

alexandra spunea...

pai..in ciuda faptului ca mie nu prea imi place ploaia[cu toate ca la un moment dat aveam pe hi5 scris la lucruri care imi plac-ploaia]..de fapt..imi place ploaia, dar sa stau in casa, sau decat sa ma plimb prin ploaie..nu sa ma duc la scoala:d...oricum..astazi, in ciuda faptului ca a plouat..mi'a placut..nice day :)

toateBlogurile.ro