In asteptarea trecutului

duminică, 13 aprilie 2008

ma pliktisesc... sunt foarte plictisit de tot si de toate. am impresia k nu mai e nimik nou. si nici nu vad ce ar mai putea sa fie nou. vreau sa fac ceva interesant dar nu ma atrage nimik. inca astept ce mi s-a promis. mi s-a promis ca o sa fiu fericit, ca liceul o sa fie super, ca o sa ma indragostesc, ca totul o sa fie bine.
[yeah...right....] liceul nu a fost super [si nu vad cum ar mai putea sa se schimbe ceva in urmatoarele 2 luni] si nimik nu a fost asa cum mi s-a spus k va fi. si imi bag picioarele!!!! pretind sa mi se dea ce mi s-a spus ca voi primi! pana nu primesc refuz sa trec mai departe! pana nu o sa fie totul cum asteptam eu sa fie refuz sa trec la etapa urmatoare si sa ma maturizez! NAH!

1 reactii:

Anonim spunea...

asteapta k astepti degeaba...la toţi ni s-a promis..dar parca mai mult ni s-a luat decât ni s-a dat
si eu încă mai astept dar parca m-am saturat..am ajuns in stadiul in care nu imi mai pasa,dak stau bine sa ma gândesc nu cred k mi-a pasat vreo data :P

toateBlogurile.ro