Despre Vicii

joi, 10 aprilie 2008

Exercitiu de sinceritate. inainte de toate acesta este un exercitiu de sinceritate. vreau sa vad cate din viciile mele sunt capabil sa le recunosc public. o sa teoretizez mai tarziu asupra motivelor pentru care ma supun singur si nesilit de nimeni la un asemenea exercitiu de sinceritate si o sa incep lista fara nicio alta introducere (acum pentru ca risca ca vocea psihopiticului de pe neuronul meu sa se stinga si sa nu ma mai incurajeze asa frenetic)(ordinea e aleatorie):

1."sunt cel mai bun psiholog". nu stiu de ce dar intotdeauna sunt acolo cand cineva are nevoie de sfaturi si desi mi-am propus de mai multe ori sa ma las de oferit aceste sfaturi celor care au nevoie de ele (dar si celor care n-au) din simplul motiv ca nu e frumos din partea mea sa ma bag in viata lor, niciodata nu reusesc sa ma abtin. Sunt bun recunosc, de obicei dau cele mai bune sfaturi si stiu exact ce sa spun knd cineva nu stie ce decizie sa ia dar sunt si cazuri in care gresesc. si cand gresesc...nu doar gresesc, ci comit erori monstruoase capabile sa dea peste cap totul. dar nu stiu ce e mai grav... ca se mai intampla sa gresesc sau k nu ma pot abtine si dau sfaturi tuturor indiferent dak mi le cer sau nu. ma mai gandesc la asta.

2."drama king". desi,in perceptia mea, dau cele mai bune sfaturi eu nu sunt in stare sa mi le urmez niciodata. mereu fac exact opusul a ceea ce m-as sfatui sa fac. si asta cu buna stiinta ca nu va duce ceva bun. de fapt imi place sa provoc mici dezastre in viata mea pe care mai apoi sa le rezolv si de care sa ma pot plange . astfel imi dau sansa sa ma victimezez si sa spun ca viata mea nu e corecta cu mine (desi eu jubilez in interiorul meu ca totul merge conform planului)

3."geniu malefic" sunt rau. sunt malefic. in mine exista o doza de rautate mai mare decat in ceilalti pe care ii cunosc. imi place sa manipulez lumea si nu ma pot abtine sa fac asta. e destul k recunosc, nu dau detalii.

4."substante cu diferite efecte".aceasta este o intreaga categorie de vicii. de la banalele tigari pana la diferite combinatii de alcool cu alte mixuri (ma refer la diferite plante sau la mixurile gen "sleeping beauty"---a NU SE CITI PE NICIUNDE DROGURI...astea nu le inghit..sub nicio forma). am renuntat la toate acestea pentru ca niciuna dintre ele nu a reusit sa ma faca sa ma simt cum imi propuneam. acum nu mai fumez, nu ma mai imbat si nu mai fac experimente cu mixuri de diferite feluri. been there, done that, nimik nou sub soare...(si nimic interesant as putea adauga)

5."make love not war". sunt cam pervers. si combinat cu o oarecare dorinta de explorare a propriului meu corp dar si de o curiozitate crescuta nu rezulta cel mai cuminte amestec. Am incercat destul de multe si asta m-a facut sa descoper un fel de libertate particulara pe care inainte nu o cunosteam. nu vreau sa mentionez nimik anume aici pentru k nu stiu ce anume sunteti in stare sa acceptati.

6."fuga de realitate" imi creez o lume imaginara si las pe foarte putina lume sa faca parte din ea. cred k e cel mai nociv viciu al meu. de aici mi se trage si complexul"peter pann" si multe alte dereglari psihice mai mult sau mai putin evidente.

mi-am enumarat 6 din viciile mele, unele mai intime, altele mai putin intime. am spus ca o sa explic la sfarsit de ce fac asta... pai explicatia e simpla: mi-am construit o imagine de sine destul de sigura si acuma stiu care sunt calitatiile si defectele mele. si pentru a ma lepada de o imagine oarecum falsa v-am lasat sa trageti cu ochiul la adevaratul "eu". sper ca v-am starnit interesul:P

1 reactii:

Tara spunea...

cred k ai cam starnit interesul around here, punct ;))

toateBlogurile.ro