Furt de..penisuri

joi, 24 aprilie 2008


Intr-o invarteala de stiri despre mita lui Nastase si respingerea candidaturii lui Oprescu ma plimb pe siturile "informative" sa aflu cat mai multe informatii ( nu k m-ar interesa in mod special sa aflu despre cum ne-a mai tras Nastase o tzeapa noua romanilor sau despre cum un candidat oricum fara sanse a fost oprit sa candideze intr-un oras in care oricum nu locuiesc, dar plictiseala este destul de mare). Si cautand stiri am dat peste cea mai tare stire peste care puteam da.
In minunata tzara Congo s-a trecut printr-o criza nationala. Radiouri, televiziuni, talk-show'uri, toate s-au apucat sa anuntze populatia sa fie atenta pentru ca vrajitorii vor sa le fure....penisurile. initial nu am crezut stirea, am gasit-o apoi pe un alt site. dar sursa citata era Perez Hilton (da, cel care face mishto de toata lumea) deci tot nu am fost convins 100%. asa k am dat un search pe google si, spre surprinderea mea, stirea se confirma, mai multe agentii de presa vorbind despre panica de la kinsasha. (permitetzi-mi sa rad in hohote). ca sa convingetzi singuri textul stirii este:

Poliţia din Congo a arestat 13 suspecţi vrăjitori, acuzaţi că au folosit magia neagră pentru a fura sau a micşora penisurile bărbaţilor, după ce un val de panică a cuprins oraşul Kinsasha.

Veştile despre aşa zişii hoţi de penisuri nu sunt neobişnuite în Africa de Vest, unde credinţa în religia tradiţională şi vrăjitorie sunt încă larg răspândite şi unde încă mai au loc ritualuri de sacrificii omeneşti pentru obţinerea de sânge sau de părţi ale corpului.

Zvonurile despre furturile de penisuri au început să apară săptămâna trecută în Kinsasha şi au monopolizat radio-urile. Ascultătorii erau sfătuiţi să aibă grijă la ceilalţi pasageri din transportul în comun, care au inele de aur.

Pretinsele victime, 14 la număr, au susţinut că vrăjitorii i-au atins şi organele genitale au dispărut sau s-au micşorat, totul pentru a le cere bani mai târziu în schimbul unui leac.

Poliţia a arestat atât suspecţii cât şi victimele, în încercarea de a evita vărsarea de sânge care a avut loc anul trecut în Ghana, când 12 suspecţi de furt de penisuri au fost bătuţi mortal de mulţimea furioasă.

"Sunt tentat să spun că este o mare glumă. Dar când încerci să le spui victimelor că penisurile lor sunt tot acolo, ei îţi spun că s-au micşorat sau că au devenit impotenţi. Eu îi întreb de unde ştiu dacă nu s-au dus acasă să încerce?", a explicat Jean-Dieudonne Oleko, şeful poliţiei din Kinsasha.

"Este real. Chiar aici, ieri, am văzut un om care a căzut victimă. Am văzut. Ceea ce a rămas este foarte mic", a declarat Alain Kalala, un tânăr de 29 de ani.


nu mai comentez pentru ca nu mai e loc de asa ceva...pe cand furturile de creier?

toateBlogurile.ro