plictiseala...

luni, 21 aprilie 2008

Sunt sarcastic azi. e noapte si nu mi-e somn. sunt bombardat cu informatii pe care nu tin neaparat sa le aflu si, obisnuindu-ma sa ma prefac ca sunt interesat de ceea ce mi se spune, uit sa ma trec pe "off" si uit sa ma relaxez, devenind interesat de cele mai mici detalii ale celor mai mici probleme. sunt obosit.
ma simt leguma. nici macar leguma ca afara e primavara si legumele au inceput sa creasca. sunt plictisit. sunt plictisit de mine, de tine, de noi, de voi, de ei. ce draq mi se pare asa de greu sa gasesc si eu ceva interesant de facut? sunt imun la toate lucrurile interesante? si de aici mai imi vine o intrebare. de ce sunt si prietenii mei asa?...am mai multe grupuri de prieteni care nu prea intra in contact unuii cu celalalti si totusi TOTI sunt plictisiti la maxim. plictiseala duce la oboseala. oboseala la sarcasm, sarcasmul la rautate. de aici rezulta ca plictiseala asta nu poate duce la nimic bun.
am zis k nu o sa mai scriu bloguri cu mesaje personale dar chiar vreau sa va urlu catre lume (sau mai bine spus sa scriu foarte nervos catre virtualitate): HELLO!!!! ANYBODY THERE???...si dak raspunsul (nu sunt eu, te omor...[gluma]) e da...vine intrebarea: ce faci?...eu sunt Marius..vrei sa faci cunostiinta cu mine si cu piticii mei de pe creier? te iubesc!
pe legaturile mele neuronale de la nivel cerebral(de unde altundeva?) cresc licheni si mushchi...e trist k in curand voi avea o gradina botanica pe creier. sau poate ca nu e. va fi mai mult spatiu verde in lumea piticilor. si asa a explodat populatia Creierlandiei.
in fine. probabil nu ai inteles nimic din ce am spus. nu conteaza. sunt egoist. daca ai inteles bine, dak nu, problema ta. sunt prea plictisit sa ma intereseze.


[nota: pe aceasta cale cer oficial ajutor in incercarea mea de a inlatura plictiseala. va multumesc anticipat]

toateBlogurile.ro