Traiesc in Romania.O la draku!!!

vineri, 25 aprilie 2008

Sunt fericit. sunt extrem de fericit. sunt a dracului de fericit, asta sunt! si cum as putea sa fiu altfel? doar traiesc in Romania. Si aici totul e posibil. radeam mai ieri de congolezii care s-au panicat ca le-au furat vrajitorii penisul dar acuma mi se pare ca si saracii congolezi sunt mai indreptatiti sa fie considerati moderni. Cum? simplu, prin comparatzie. prin comparatzie cu romanii, normal. pai dak intr-o tzara a Uniunii Europene se poate intampla ce se intampla in romania e normal ca si o tzara ca Tanzania sau Congo (sau nu mai stiu exact care era tzara aia cu o inflatie de 60.000%) sa aiba pretentia sa fie considerata tara moderna, sau macar pe drumul corect spre modernizare.
Candidatura lui sorin oprescu la primaria Bucurestiului a fost validata. asta dupa ce fusese invalidata de doua ori . Nu ma intereseaza oprescu, nu il simpatizez si nici nu il antipatizez, dar felul in care si-a tratat candidatura a jenibil. Nu ma intereseaza nici ca a adunat numarul necesar de semnaturi dar daca in lege scrie k e nevoie si de grupa de sange sau de numarul de raporturi sexuale intretinute in ultimele 24 de ore pentru k o semnatura sa fie valabila atunci am pretentia ca pe lista dvs, ca senator ce face legi, sa fie trecute toate datele. Nu se poate face o exceptie de la lege doar pentru ca lumea e de acord. Nup, nu se poate. pentru ca si eu pot convinge 2% din populatia orasului meu ca este bine sa ucidem cersetorii din oras. Asta inseamna ca nu voi mai fi pedepsit conform legii?
trecem la paragraful doi. si in paragraful doi, dragi cetatzeni cinstitzi ai minunatei tzari Romania, vorbim despre mita de aproape doua milioane si jumatate dolari pe care a primit-o Adrian Nastase cand era prim-ministru. nu stitzi de mita respectiva? Pai cum sa stitzi cand in afara de Cotidianul si de Realitatea nimeni nu a prea vorbit despre ea. Desi s-a dat publicitatzii convorbirea care probeaza aceasta mita. Nu a mai urlat nimeni, nu s-a mai isterizat nimeni, toti au fost calmi si au privit stirea ca pe o normalitatea, ca pe un reportaj despre gradinarit.
Si tot nimeni nu a urlat (de data asta admirativ) ca Orham Pamuk, laureat al premiului Nobel pentru literatura, a venit in Romania sa isi promoveze cartile. In afara de un scurt interviu la Realitatea(interviu de toata jena, realizat de Andrei Gheorghe, in care s-au stins luminile si au fost intrebari de genu:"Atzi mancat mici?", dar totusi un interviu...) nu am vazut decat articole minuscule despre vizita lui in tzara noastra. asta in timp ce pagini intregi ale revistelor si ale ziarelor erau ocupate de faptul k Stefan Banica are un clip nou....:|
Acestea sunt motivele pentru care sunt fericit. sunt fericit ca traiesc intr-o tzara in care, daca sunt posibile aceste lucruri, probabil, am si eu sansa sa imi indeplinesc visul de a ajunge Presedinte, de a instala un prim-ministru cantaret de manele si apoi de a deveni cel mai mare tiran pe care l-a vazut pamantul. de ce? pentru ca te iubesc, Romania...

1 reactii:

Anonim spunea...

Pai cum să nu fi mândru de tara ta...ce prostie!într-o tara aşa minunata cu o cultura vasta in arta "ciorditului",experţi in istoria manelelor(ca nu cred k e unu care să nu stie care a fost primul album a lui Minune sau cat a primit Gutza la ultima nuntă)...asta da inteligenta!ce ne pasa noua k pica munţii pe noi ca am tăiat padurile sau k se duce stratu de ozon,sau k cine stie ce animal e pe cale de dispariţie, dak nu cânta Salam despre asta tot degeaba...
Vezi asta imi place la români ce dak pica ceru pe noi atâta timp cat duşmani mor de ciuda,blondele dau din cur si purcelul...adica asta...Gutza...cânta nu e grija noastra....si akum k am realizat unde traiesc mă duk sa-mi fac bagajele si sa ma mut in Finlanda
..mult noroc celor are raman :P

toateBlogurile.ro