Remeber dawson's creek?

duminică, 9 martie 2008


m_am apucat acuma cateva zile sa ma uit iar la un serial pe care l-am vazut mai de mult...tineam u minte k mi-a placut dar nu mai tineam minte ca e atat de tare...veneam de la scoala direct acasa, fara sa ma opresc, fara sa vb cu nimeni, pentru ca la 3 fix, pe pro tv incepea dawson's creek si nu vroiam sa pierd nimik. Serial simplu, despre oameni cu probleme, despre oameni cu cativa prieteni, despre oameni normali. Si era atat de normal totul incat simteam ca oamenii aceia faceau parte din viata mea. am avut atat de mult de invatat din serialul asta..pe bune...rar gasesti un film sau un serial care te ajuta sa intelegi niste lucruri. si ca sa intelegetzi cat de tare a putut sa fie tin sa mentionez ca eu de obicei sunt extrem de sarcastic si de ironic knd emit pareri despre filme sau seriale. si chiar si asa nu o sa uit niciodata ultimul episod. cred ca oricine ar vedea serialul asta, si ajunge sa inteleaga personajele si sa le simta, indiferent cata rautate sau cat de rece ar fii sufltul acelei persoane, finalul o sa-l impresioneze... ultimul episod al serialului este...real, crud, emotionant, dramatic. Nu stiu cum au reusit cei care au au facut acest film sa transmita atata emotie dar momentele de final sunt extreme....

imi pare rau ca nu mai e transmis de nicio televiziune, dar pt cei care ar vrea sa vada macar primele doua serii si sa inteleaga despre ce vorbesc, va pot da un link: http://www.surfthechannel.com/show/television/Dawsons_Creek.html

e pakat ca nu sunt toate seriile ca abia spre sfarsit personajele sunt 100% conturate si personalitatea lor e formata. pentru ca serialul despre asta e..despre felul cum catzvi tineri trec prin niste incercari in drumul lor spre maturitate care le modeleaza personalitatea........loved it...



1 reactii:

Anonim spunea...

Nu-mi place sa etichetez oamenii, Marius nu te cunosc... dar vizitand blogul asta... pot spune ca mi-am dat seama ce gen de persoana esti ;)... continua... mie imi place ce faci aici!

toateBlogurile.ro