De ce nu?

sâmbătă, 8 martie 2008


Si ce dak afara ploua si e frig? Si ce dak am febra si sunt atat de down incat in curand o sa ma masor in minus centimetri? Asta nu inseamna ca maine nu o sa ma simt mai bine, ca maine nu o sa am chef sa explodez de fricire sau ca maine nu o sa alerg prin ploaie cantand!! La fel cum nu inseamna nici k maine nu o sa ma simt si mai rau sau ca maine nu o sa fiu si mai blu...in fond si la urma urmei, maine voi fi cum aleg eu sa fiu. Daca eu o sa imi doresc sa ma trezesc si brusc sa cred ca am cea mai frumoasa viata din lume si ca deasupra mea e mereu soare e alegerea mea si nu a altcuiva...nu incercatzi sa va mai zbatetzi crezand ca avetzi posibilitatea sa imi influentzati felul in care ma simt...foarte putine sunt persoanele carora le-am acordat puterea sa poate sa imi schimbe starea si asta abia dupa ce mi-au dovedit ca au suficienta minte incat sa stie cand e nevoie sa intervina.
E alegerea mea daca maine o sa ma simt trist sau o sa ma simt fericit... Si sa nu avetzi impresia k trec printr-o perioada de optimism..trec doar printr-o perioada de luciditate...>:D<

toateBlogurile.ro