Schimbari

sâmbătă, 8 martie 2008


Si odata cu primavara vine si o schimbare a blogului...pentru ca totul se schimba si pentru ca totul trebuie sa tinda spre mai bun...
Incepand de zilele acestea blogul MEU nu mai e doar al MEU....pentru ca uneori mai multe persoane pot face treaba mai buna decat o singura persoana am invitat sa mi se alature in publicarea unor articole o prietena. Rar poti numi pe cineva prieten dar fata asta chiar mi-a castigat increderea si o pot numi prietena. Nush ink de ce...Ramane sa va castige si voua increderea si sa isi fac loc si in sufletul vostru... ii spun : Bine ai venit Ale!!! sper ca impreuna sa mai putem spala putin petele de pe realitatea si sa o facem sa para mai frumoasa!!!

1 reactii:

Anonim spunea...

buna alegere... scrie foarte bine , prea bin zic eu... ash schimba cateva lucruri la ea,dar cred ca nu mi-ar mai place la fel de mult, deci ale nu te schimba ;)

toateBlogurile.ro