about me!?

duminică, 9 martie 2008

ooo daaaa....m'am bagat si eu peste marius ;))
dupa cum am inceput se vede ca nu am idei...o idee imi tre si apoi nu ma mai opresc :d

introducere in lumea culorilor, pastilelor, curcubeelor, viselor si iluziilor... pentru voi ce reprezinta fiecare in parte, sau impreuna?

pentru mine, curcubeul :x..combinatie simpla de culori...apare dupa ploaie..reflexie-refractie..bullshit...nu ma intereseaza fenomenul fizic...eu vreau sa cred ca poti trai pe curcubeu..vreau sa cred ca pot rupe o bucata din curcubeu atunci cand viatza mea este colorata in negru...eu vreau sa cred ca este magie...ca dupa ce ploua curcubeul apare pentru ca asa vreau eu..apare pentru ca eu imi doresc sa coloreze cerul...apare pentru ca vreau sa'mi aduca un zambet pe buze...apare pentru ca sunt oamenii prea tristi in jurul meu...apare ca sa'mi dea un raspuns de sus..apare ca sa'mi lumineze viazta... chiar si pentru un timp atat de scurt ... iubesc curcubeul

visele...e cineva care traieste fara vise?exista cineva care nu viseaza, care nu pierde timpul visand chiar si pentru scurt timp? imi este greu sa cred ca exista cineva care nu se hraneste cu vise..uneori imi place sa visez si ce am mancat..numai sa visez...pfooaaaiii..daca mi'ar interzice cineva sa visez..l'as reduce la tacere >:)..nici chiar asa...i'as spune sa ... nu conteaza...stiu eu ce i'as spune :d
fara vise..nu traiesc. imi place sa ma pierd aiurea printre vise.. ma pierd visand...modific trecutul, construiesc viitorul ... oarecum aiurea..ma pierd asa..prezentul trece...let's see....de ce visez eu?
visez pentru ca'mi place, pentru ca vreau, pentru ca asa'mi pierd eu timpul,pentru ac in vise pot sa am tot ceea ce vreau,pentru ca pot sa fiu cum vreau..pentru ca fara vise..nu am culoare...fara culoare nu am curcubeu...ce fain se leaga toate intre ele :x

culoriiiiii..ele se leaga de tot...vise..curcubeu....pastile ...... iubesc culorile...oare cum ar fii viatza in alb-negru? sad :( imi place negru..dar sa'l port eu..nu sa fie tot in jurul meu negru...imi place alb..dar e obositor sa vezi peste tot alb...culorile dau tonul trairilor noastre..cred eu :d

iluzii si sperantze...pe toate le'am pierdut...nici chiar..dar de unde iluzii..sperante..cand totul e asa ..asa nuj cum...aiurea :-??

pastile :d.... do not try this at home..decat daca ai dureri de cap :d :)):))

punct

:-?? eventualele greseli...obsevatile :d







1 reactii:

Marius spunea...

Vezi k tzi-a reusit? introducerea a fost facuta...acuma astept explozie de idei din partea ta:X:X:X:X...

toateBlogurile.ro