Putina poezie nu strica (si da, sunt creatii proprii:D)

miercuri, 30 ianuarie 2008





Creator


Musc din trecutul tau
Si devorez orice urma de simtire si de viata.
Ucid lumina ca sa nu te ucida ea pe tine.
Iti spintec sufletul
Si iti rup corpul in mii de bucatzi
Pe care apoi le cos la loc cu un ac ruginit si cu un snur prafuit.
Iti smulg aripile si le arunc in namol.
Nu ai nevoie de ele.
La final iti inlocuiesc ochiul stang cu o carpa veche
Si ochiul drept cu o moneda.
Acum te las sa te plimbi singura prin lume
Si tu imi multumesti ca te-am facut sa fii la fel ca toti ceilalti





Culori



Visez sa imi tai venele si din ele sa iasa curcubeul.
Pana atunci sarut buze roz,
Fumez tigari verzi,
Si plang lacrimi rosii.
In fiecare dimineata imi injectez o doza de lumina
Ca sa pot sa rezist peste zi.
Din oasele mele au inceput sa se rupa bucati
Pe care eu le lipesc la loc cu guma de mestecat.
Uneori, ca sa fiu politicos, imi lipesc un zambet pe fata
Si il port toata ziua.
Ma pierd in ochii albastri pentru ca stiu ca nu pot sa ii mint.
Mint orice culoare, numai albastru nu…
Optimistul nu e altceva decat un pesimist care minte.
Pe creierul meu cresc flori colorate.
Toate sunt otravitoare.
Noaptea e intuneric.
Dar durerea e vie si noaptea.
Deci ce rost au culorile?

1 reactii:

alexandra spunea...

:x
marius curcubeu :x

toateBlogurile.ro