Cat de reala e lumea in care traim?

duminică, 27 ianuarie 2008

Nu de mult am vazut un documentar care pretindea ca aproape toate marile adevaruri pe care le credem sunt false. Un documentar potrivit caruia intreaga omenire este mintita sistematic pentru a fi mai usor de manipulat.
"Zeitgeist The movie" sau "Spiritul veacului" este un film independent, non-profit a fost produs de Peter Joseph cu scopul pretins de a-i face pe oameni sa privesca lucrurile dintr-o noua perspectiva.
Filmul prezinta cateva teorii, unele mai putin credibile, altele destul de plauzibile, care ataca pe trei flancuri: Biserica, razboiul impotriva terorismului si adevaratele lui motive si "fortele din spatele dominatiei mondiale"-bancherii.
Am ramas putin debusolat dupa ce am vazut acest documentar. este foarte bine facut si atat imaginile cat si jocurile de culori si de sunet ajuta foarte mult la inducerea starii pe care creatorul filmului o doreste. dar ce este socant este felul in care vine cu aparente dovezi pentru a-si sutine fiecare teorie indiferent cat de putin credibila ar fi parut la prima vedere.
pe mine cel mai tare m-au impresionat doua lucruri: prima parte..cu asemanarile dintre Horus si Iisus si asemanarile dintre religia veche a egiptenilor si cea crestina si explicatia pt aceasta...si cam tot ce s-a spus de evenimentele din 11 septembrie...abia acuma am realizat de exemplu ca in imaginile care s-au dat publicitatzii cu avionul prabusit la Pittsburg nu se vede niciun avion....
intentia documentarului a fost sa imi pun semne de intrebare...eu mi-am pus...atat intrebari legate de conspiratii cat si inrebari legate de documentar...daca ceea ce se pretinde acolo este adevarat si noi suntem cu totii manipulati de niste oamenii cum de au permis oamenii aceea sa apara filmul....si dak totul este atat de evident adevarul cum de nu si-a mai dat seama de el nimeni pana acuma?....
inainte de a termina vreau sa i multumesc Andreei care a insistat sa ma uit la documentar:*:*:*


si dak v-am facut curiosi...putetzi vedea documentarul (are 2 ore) la adresa:( datzi copy si apoi paste la adresa browserului):

http://video.google.com/videoplay?docid=9072119975796993477

se incarca destul de usor...:D

4 reactii:

Anonim spunea...

:-?...interesant...trebuie sa ma uit si eu la documentar:) O sa-mi las aici parerea...

Tara spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Tara spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Tara spunea...

http://video.google.com/
videoplay?docid=-7888520476273937505&q=&hl=en
uita-te si la asta
dai la video ul cu anti-zeitgeist, care.. are acelasi link
:-??
sunt curioasa ce parere ai despre material...

toateBlogurile.ro