Pacat Capital!

duminică, 20 ianuarie 2008

Dupa perioada stresanta de care vorbeam mai jos m-am gandit sa fac o pauza. Asa ca aseara am hotarat sa dau niste ture de oras cu prietenii... . Dupa ce am fost prin mai multe baruri am ajuns intr-unul din cluburile "de fitze" din oras. Totul bine si frumos la inceput... lumea se strangea, se punea la mese isi comanda ceva de baut si apoi...statea. Si cam asta era tot ce facea. Se facuse ora 12 jumatate si nu dansa nimeni. Si abia atunci mi-am dat seama ca ei nu venisera in club sa danseze sau sa se distreze.Ei venisera sa fie vazuti si sa vada pentru ca a doua zi sa aiba despre cine sa vorbeasca si sa stie ca altii vor vorbi de ei.
Este foarte distractiv sa stai la masa si sa te uti in jurul tau fara sa schimbi macar cateva cuvinte cu celelalte persoane care sunt cu tine la masa , asa-i? Ei pentru cei care erau acolo asa e. Si mai rau e ca aproape jumatate din care erau prezenti erau tineri de varsta mea, sau chiar mai mici. Si atunci vin sa intreb: daca de la 17, 18 ani renunti la ideea de distractie doar pentru a parea serios/a si pentru a-ti insusi un aer de superioritate mai tarziu, la 20, 21, 22 de ani ce vei face? daca renunti sa te distrezi acuma, la 18 ani, nu ti se va face mai tarziu pofta de distractie dar va fi prea tarziu de asa ceva?
Dar mai e ceva de spus.... Discutam subiectul care l-am ilustrat mai sus cu una din prietenele mele care era cu mine si mi-a dat o replica foarte bua: "Uite-te la ei. cat de inteligenti, distinsi si seriosi vor sa para! beau cu eleganta si mereu stau drepti. dar intreaba-i pe toti care sunt vecinii Romaniei sa vedem cati stiu." si am pus altcuiva din club intrebarea (pe care am introdus-o, chipurile, intr-o discutie banala) ce tari sunt situate in peninsula Iberica( doar toata lumea ar trebui sa stie unde se afla Spania si portugalia avand in vedere adevaratele "colonii" de acolo) si raspunsul a fost: Spania, Portugalia (ar fi fost foarte bine daca s-ar fi oprit aici) Italia,Grecia si tari din'astea (interesant e ca multi si-au petrecut vacantele in Grecia da nu au avut curiozitatea sa se uite pe harta unde sunt). Dupa raspunsurile astea..si dupa ce am vazut ca acolo "fitze" nu este egal cu distractie ne-am ridicat frumos si am plecat..dar inainte de a pleca am dansat...deci astazi o sa sughit toata ziua pentru ca se va vorbi intens pentru ca am indraznit sa dansez intr-un club. Pacat Capital!

toateBlogurile.ro