Sfat : nu va implicati in mai multe lucruri decat putetzi face!!!!

joi, 17 ianuarie 2008


Trebuie sa incep prin a mentiona ca este abia ora 9 p.m. si ochii mei deja se pregatesc sa imi cada in gura de somn si de oboseala.
Nu imi place sa lenevesc(...ba, hai k uneori imi place...) dar nu suport sa am un program care sa nu imi permita sa am macar cateva zeci...(20 e de ajuns) de minute pauza intre activitati... pot sa fac de toate daca am pauza dintre ele... si in perioada asta se pare ca nu am timpul necesar sa mai imi iau pauzele care imi plac mie atat de mult. Trebuie sa ma impart intre scoala , teme (pe care trebuie sa le fac ca am nevoie de note) si teatru...si de para nu era de ajuns m-am mai implicat si in tot felul de activitati care variaza intr-o gama larga ce cuprinde de toate de la facut curat in camera (chiar era nevoie) pana la participarea la activitati ce marcheaza nasterea "marelui nostru poet Mihai Eminescu" (a carui genialitate eu o contest...)
asa k astazi mi-am fortat pauzele pe unde am putut. La scoala pur si simplu am clacat in ora de romana si ,pentru relaxare, am inceput sa imi fac poze..(dovada in coltul de sus), in drum spre teatru mi-am facut timp pentru o discutie interesanta la telefon care, ca de obicei s-a terminat intr-o mica batalie de idei (in care eu bineinteles k aveam dreptate..:D) si seara, inainte de a ajunge acasa, mi-am cumparat o savarina si apoi m-am pus in mijlocul patului, am dat drumul la televizor si mi-am mancat savarina apoi am refuzat pur si simplu sa fac ceva... Toate astea sunt lucruri marunte dar care au reusit sa ma elibereze macar putin de stres... dar maine trebuie sa o iau de la capat
deci sfatul meu ramane: aranjatzi-va timpul in asa fel incat sa nu neglijati cea mai importanta persoana din viata voastra: voi insiva!

1 reactii:

Anonim spunea...

esti super tare...felicitari;))tine`o tot asa;)

toateBlogurile.ro