Vadim Presedinte, Becali premier

sâmbătă, 9 mai 2009

Am aflat ca Vadim stie cum sa scoata tara din criza si cum sa rezolve toate probleme pe care le are Romania, si nu numai. Solutia este ca el sa devina Presedinte sa il poata numi pe Becali premier. Hai sa ne inchipuim cum ar arata discursul bilantului a trei ani de guvernare in cazul in care "tandemul de vis" (si nu, nu ma refer la Ratiu-Coposu) si-ar vedea visul cu ochii:


Stimati tovarasi cetateni credinciosi frati,

Acum 3 ani v-a pus Dumnezeu mana in cap si v-a scapat de hahalerele care va conduceau. V-a scapat si de sistemul ticalos si pacatos si provocator de boli venerice a democratiei. Nu voi ne-ati ales ca si dragi iubiti conducatori, ci Dumnezeu a actionat prin voi. Acum 3 ani, ati lasat razboinicii luminii sa va calauzeasca prin tunel. Nu aveti nevoie de luminita de la capat, ne aveti pe noi.

In acesti 3 ani de zile, am reusit sa gonim din tara toti investitorii straini care incercau sa ne fure pamantul, casele, banii, femeile, copiii, cainii, pastilele, muntii, pamantul, casele, banii pe care i-am castigat cu sangele stramosilor nostri si al copiilor lor. Am alungat din tara toate firmele care faceau profit pe spatele vostru. Acum,pot spune cu mandrie, nu se mai face profit in Romania!

Am reusit in 3 ani de zile, cu ajutorul lui Dumnezeu si al lui Coelhio, ce nu au reusit barbarii aia care v-au condus, in 20 de ani. Am reusit sa eliminam coruptia. Am desfintat DNA si toate toate organele care cercetau coruptia, mai ales ca il enervau pe iubitul nostru patron de club national, premier divin Becali. Imediat ce am desfiintat DNA, toate dosarele de coruptie au disparut. Nu mai e niciun corupt in Romania pentru ca nimeni, de 3 ani, nu a mai primit verdict de corupt. Si doar justitia, omeneasca si Dumnezeiasca, este cea care poate spune ca cineva e corupt.

Acum, nu ne mai e rusine sa iesim in lume. Imnul nostru cel noi, interpretat de Adi Minune, pe muzica bisericeasca si versuri scrise de mine, noul poet national, este hit in tari precum Papua Noua Guinee si Ghana. Cultura noastra, adica traducerile in romana a lui Coelhio si noul jurnal international Romania Mare, care au fost premiate la festivalul international de cultura de la Bucuresti, la care nu a participat nicio alta tara decat Romania, pentru ca tuturor le e frica de cultura noastra...ce ziceam?.... a da! Cultura noastra trebuie sa fim mandri de noi ca avem o asemenea cultura noi romanii! stati ca imi pierd sirul ideilor, permiteti-mi sa imi iau niste pastile.

Am inviat credinta in Romania. Acum, oamenii merg la Biserica, si asta nu e cum cred unii din cazua faptului ca nu au serciviu sau ca am interzis televizorul sau ca la Biserica se dau ajutoare. Nuuuu...ei merg din credinta!

Vreau, de asemenea sa va multumesc voua, celor care ati ramas in tara si nu v-ati tradat patria fugind prin straini. Toti acei intelectuali care au plecat din tara spunand ca le e rusine cu o asemenea conducere erau, de fapt, inspaimantati de Dreaptatea pe care stiau ca eu o voi aduce.

Nu va fie rusine cand auziti ca nicio alta tara nu mai vrea sa aiba relatii cu Romania. Asta e din cauza faptului ca noi suntem credinciosi, drepti, cinstiti, muncitori, credinciosi, drepti, cinstiti si muncitori. Si le e frica e noi.

Romania a renascut cu noi la conducere. Si voi, cei 10.000 de oameni care nu ati plecat din tara sau nu ati fost ucisi de noi dupa ce am omorat pe stadioane toti tiganii, evreii, ungurii, hotii de masini si dinamovistii, sunteti adevaratii patrioti credinciosi cinsiti ai Romaniei.

Va multumim pentru prezentul glorios!

1 reactii:

camissa spunea...

Doamne fereste! ...

toateBlogurile.ro