I'm back !!!

luni, 5 ianuarie 2009

Am revenit! Desi in ultimul timp am luat o pauza destul de mare de la a scrie articole noi pt blog, de azi revin. Reinceput cursurile, deci revin in programul meu. Si cum unul dintre lucrurile pe care mi le-am pus pe lista pentru 2009 e o planificare mai buna a timpului, pot sa va spun de pe acum ca in program isi va face loc si o perioada de timp pentru blogging.

Si daca tot vb de lucrurile pe care vreau sa le fac anul acesta, imi anunt de pe acum intentiile de a vizita cat mai multe locuri, asta dupa ce imi gasesc un job. Tot pe lista se afla si intentia mea de a imi pastra notele pe courseworkuri si examene in top chiar daca asta inseamna sa ma transform intr-un workoholic. E clar ca pe lista trebuia sa se afle si chestii de genu: "cafea acasa pe terasa", "pizza la Arcade", "cafea la OK", "cafea in Unirii in Timisoara" (imi place cam mult cafeaua:)) ) Ar mi fi multe chestii pe care le-am pus pe "the list for 2009" dar nu toate sunt de interes general asa ca nu le voi spune:)).

Dar pana cand voi face toate lucrurile astea de pe lista, si va voi povesti si voua, va las sa ascultati melodia care refuza sa imi iasa din cap de la sfarsitul lui 2008:

loredana-fire&ice
Asculta mai multe audio Muzica »

1 reactii:

Anonim spunea...

ai uitat de cafea la Bamboo cu mine...ma ce oameni :( sa-ti fie rusine :P

toateBlogurile.ro