Relax...

joi, 11 decembrie 2008

Mor de somn. Dar gata. Sunt in vacanta!!!

Nu am mai dormit mai mult de 3 ore pe noapte de...mult timp. nici nu mai stiu de cand. doar ca in ultimele doua saptamani am dormit cam cat dormeam in mod normal in reao 3-4 nopti.

dar gata. am predat azi si ultimul eseu de pe 2008. Nu stiu cat e de bun dar stiu ca mai mult de atat, in situatia de fata, nu aveam cum sa fac. E clar, Orientul Mijlociu (subiectul eseului) e mult prea complicat ca sa poata fi inteles in 7 zile.
Si politica (subiectul eseului de saptamana trecuta) nu poate fi definita in 1000 de cuvinte. dar gata. am predat eseurile. pot sa dorm linistit.

bine, ziua e chiar proasta avand in vedere ca nu imi merg prizele din camera si ca imi e frig de mor (cred k racesc) dar faptul ca voi dormi ca un bou la noapte, si maine si poimaine si probabil in fiecare zi si noapte ramasa din anul asta, ma face sa ma simt mai bine.

Nu ma mai chinui sa scriu nimic deocamdata. Ma duc sa dorm.....

toateBlogurile.ro