Neadaptatul fericit

miercuri, 3 septembrie 2008

Imi place sa ma uit la desene. Sa stau in pat, in pijamale, mancand inghetata sau ciocolata si sa ma uit la desene.
Mi-e lene sa deschid ochii cand nu vad nimic interesant in jur.
Nu ma agit sa fac pe plac cuiva pentru ca, de obicei, persoanele care iti cer sa le faci pe plac sunt persoane pentru care nu merita sa te agiti.

Mentionez lucrurile astea pentru ca din ce in ce mai putina lume sta dimineata sa se uite la desene. sau daca dimineata nu au timp, seara. sau daca nu le plac desenele, la stiri..in fine...ati inteles ce vreau sa zic.
Nu mai vad oe nimeni care sa spuna "mah ce bine m-am simtit de dimineata mancand paine cu dulceata si uitandu-ma la televizor." acum toata lumea se trezeste grabita, sa mearga la munca sau sa isi verifice mailul...

in schimb, toti sunt din ce in ce mai mirati de chestii normale. se uita in jur si spun"ai vazut ingrijita e blonda / ce flori frumoase sunt in gradina...etc". lucrurile normale ca dezvoltarea si progresul sunt privite ca o ciudatenie. si lucrurile marunte par o minune. asta pentru ca suntem atat de grabiti incat nu mai privim in jurul nostru. si astfel de deconectam de la lumea in care traim. cand revenim, totul ni se par atat de schimbat..... app, ce mi-a crescut lamaiul. :O

si pe langa faptul ca suntem grabiti si stresati incercand sa devenim oameni important, ne obosim si ne stresam si atunci cand ni se cere sa ne relaxam. mergem in vacante sau in concedii si acolo ne dam peste cap sa aratam cat de importanti suntem/am fost/vom fi. incercam sa impresionam pe toata lumea din jurul nostru. chiar si pe cei care nu ne cunosc. nu putem sa iesim din casa nearanjati dar putem sa iesim needucati...asta nu mai conteaza.

eu prefer tipul de oameni neadaptati social care au mai mult de doi neuroni in cap si care mananca dulceata dimineata pentru ca le e lena sa manance altceva.
ei sunt mai fericiti si mai vii decat ceilalti oameni.

2 reactii:

Indelible Bonobo spunea...

si eu prefer genul asta de oameni..
citeste-l pe geo attreides - http://subvertingcaptialism.blogspot.com :)

Anonim spunea...

"care mananca dulceata dimineata pentru ca le e lene sa manance altceva"
...vai, cat am putut sa ma regasesc in fraza asta :) so much it put a smile on my face.

toateBlogurile.ro